Facebook ajunge la un miliard de vizualizări pe zi pentru videoclipuri. Cât mai are până la YouTube

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook a introdus opţiunea de autoplay pentru videoclipuri şi încearcă să devină o forţă în domeniul video online. Primele date arată optimist pentru Facebook.

Potrivit unui blog publicat de compania din Menlo Park, Facebook a ajuns la un miliard de afişări pentru videoclipurile publicate direct pe plaformă. De asemenea, pentru a evidenţia acest lucru Facebook va afişa un contor de afişări pe lângă cel de Like şi Share. 

Deşi pare mult, Facebook e încă departe de YouTube. Potrivit TechCrunch, YouTube a ajuns la 4 miliarde de vizualizări în 2012 şi a crescut de atunci mult mai mult. 65% din afişările Facebook vin de pe mobil, unde există o creştere de 50% de la o lună la alta. 

Tot astăzi, Facebook a inclus opţiunea de call to action pentru paginile de pe Facebook şi oferă la finalul videoclipurilor posibilitatea de a da publicului un mod de a interacţiona cu acel conţinut.

Facebook a ajuns la 1,3 miliarde de vizitatori unici lunar. 100 de milioane de videoclipuri sunt urcate în fiecare lună. Ce e interesat e remarcat de New York Times. Beyonce a publicat un videoclip în acelaşi timp pe Facebook şi YouTube. În primele patru ore, videoclipul de pe Facebook a fost distribuit şi văzut de peste 2,4 milioane de ori. Pe YouTube, strânsese abia câteva mii de vizite. Evident, YouTube recuperează pe termen lung, dar Facebook are posibilitatea de a viraliza un conţinut mult mai uşor. 

The Latest on Facebook Video from Facebook on Vimeo.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite