Articol publicitar

Advertorialele ÔÇô unul dintre instrumentele de baz─â ale promov─ârii

0
0
advert

E clar c─â ├«n lumea de ast─âzi prezen┼úa ├«n mediul online poate face diferen┼úa dintre succesul ┼či e┼čecul unei firme. Doar c─â simpla prezen┼ú─â a unei firme ├«n mediul digital nu asigur─â succesul. O companie trebuie s─â se fac─â cunoscut─â ┼či s─â ├«┼či promoveze c├ót mai bine produsele ┼či serviciile pe care le ofer─â. Exact cu acest scop intr─â ├«n scen─â advertorialele.

Ce este un advertorial?

Av├ónd un caracter informativ, dar ┼či elemente de promovare, un advertorial este un tip de con┼úinut tipic al erei digitale. Formele adoptate sunt cele de tip reportaj jurnalistic ┼či scopul este transmiterea unor idei obiective ┼či neutre ├«n raport cu afacerea, produsul sau serviciile care sunt prezentate ├«n con┼úinut.┬á

Inten┼úiile comerciale nu se dezv─âluie u┼čor cititorului, deoarece advertorialul are o tent─â jurnalistic─â. Astfel este garantat─â parcurgea materialului p├ón─â la final ┼či chiar ditribuirea lui ├«n diverse medii. Cheia succesului unui astfel de articol st─â, deci, ├«n timpul pe care un cititor ├«l petrece consum├ónd con┼úinutul f─âr─â s─â pun─â la ├«ndoial─â informa┼úiile.

De ce trebuie ţinut cont în crearea unui advertorial?

├Än primul r├ónd de con┼úinutul platformei pe care va fi publicat, dar ┼či de cititorii acesteia. Acest lucru este foarte important, pentru c─â un advertorial care nu se deosebe┼čte esen┼úial de celelalte con┼úinuturi de pe site-ul gazd─â este considerat bun ┼či va atrage aten┼úia unui num─âr mai mare de cititori. Se recomand─â men┼úinerea limbajului, a tematicii ┼či a designului celorlalte articole publicate. ┼×i dimensiunea are un rol important a┼ča c─â ┼či la acest capitol trebuie s─â existe o potrivire cu celelalte articole. Titlurile nu trebuie s─â fie ├«nc─ârcate de cuvinte pompoase ┼či exprim─âri superlative.

Con┼úinutul trebuie s─â fie corect din punct de vedere gramatical. De asemenea, e important ca informa┼úiile prezentate s─â fie utile ┼či captivante. ├Än acest mod se va ob┼úine ├«ncrederea cititorilor. Spre deosebire de reclamele propriu-zise, advertorialele ofer─â o perspectiv─â mai profund─â asupra subiectelor prezentate.

Ce avantaje aduc articolele de acest gen?

├Än primul r├ónd fac prezentarea ├«n fa┼úa clien┼úilor mai pl─âcut─â, mai accesibil─â ┼či mai interesant─â, indiferent dac─â e vorba despre prezentarea unei companii, a unui produs sau a unui serviciu. Asta se datoreaz─â faptului c─â mesajul este transmis sub forma unui con┼úinut prietenos, deloc agresiv.

├Än al doilea r├ónd, advertorialele cresc notorietatea ┼či credibilitatea afacerii pentru c─â sunt publicate pe site-uri care au relevan┼ú─â ┼či pe bloguri ale unor formatori de opinie.┬á

├Än al treilea r├ónd, ajut─â la cre┼čterea vizibilit─â┼úii ┼či a traficului pe site. Asta va ajuta la ob┼úinerea unei autorit─â┼úi mai bune ├«n r├óndul motoarelor de c─âutare, dar ┼či la o cre┼čtere a v├ónz─ârilor.

├Än al patrulea r├ónd sunt un mod accesibil de a ob┼úine backlink-uri. Acest lucru este de o importan┼ú─â crucial─â pentru cre┼čterea unui site ├«n motoarele de c─âutare. Advertorialele duc la cap─ât aceast─â misiune, cre├ónd link-uri pentru website-ul afacerii.

├Än ultimul r├ónd, articolele de genul acesta dau posibilitatea de a atinge exact publicul ┼úint─â c─âruia se adreseaz─â afacerea, produsele sau serviciile. Se poate face acest lucru prin intermediul felului de redactare, a alegerii publica┼úiilor unde vor fi postate advertorialele, dar ┼či prin alegerea momentului de publicare.

Putem conchide că advertorialele reprezintă un pilon de bază în promovarea în mediul digital. Folosite cum trebuie, aceste instrumente oferă avantaje de care orice companie are nevoie în lumea contemporană a afacerilor.  



Ultima or─â

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite