Cine mai are nevoie de Mango? Fostul „înger” devine noua imagine H&M

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După ce a reprezentat brandul spaniol Mango preţ de câteva sezoane, modelul australian, devenit cunoscut graţie Victoria's Secret, devine acum imaginea retailerului suedez H&M, începând cu această primăvară.

H&M a anunţat vestea pe reţelele sociale: Miranda Kerr va fi noua imagine a brandului, alăturându-se armatei de super-modele care au reprezentat brandul suedez de-a lungul timpului. 

În prezent, modelul australian este imaginea brandurilor ShopStyle, Clear Scalp & Hair şi Swarovski, iar din martie, va putea fi văzută în primele sale reclame pentru H&M. 

Modelul născut în Sydney a semnat contractul într-un moment care coincide cu sosirea brandului în Australia, unde se va alătura reţelei de magazine fast fashion Zara şi Topshop. 

Aşadar, campania integrală va fi lansată abia în martie, cele două imagini fiind singurele postate cu modelul în vârstă de 30 de ani. Kerr este îmbrăcată într-o bluză de inspiraţie romani, roz, care, cel mai probabil, face parte din colecţia de primăvară a brandului. 

Fostul „înger” de la Victoria's Secret o succede pe Gisele Bundchen pentru H&M, fiind înlocuită la rândul ei de Daria Werbowy pentru cea mai recentă campanie Mango.

image

Viaţa nu pare să fie prea grea pentru fosta soţie a actorului Orlando Bloom, a cărei separare a captivat interesul presei internţionale în noiembrie 2013. Mama unui băieţel, Miranda Kerr este cotată ca una dintre cele mai bine plătite modele, ocupând cel de-al doilea loc în topul Forbes, anul trecut. 

Citeşte şi:

Giselle Bundchen, imaginea şi vocea H&M

Prima imagine din culisele colaborării H&M cu Isabel Marant

Margiela pentru H&M

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite