Cum arată și ce dotări are cea mai ieftină Dacie din Germania. Costă sub 1.000 de euro FOTO
0Carpoint, o companie ce este cel mai mare importator al mărcii Dacia în Germania, are pe site-ul său la vânzare sute de modele ale mărcii românești. Iar cea mai ieftină Dacie vândută în Germania este un model Sandero fabricat în 2009.
De la începutul lunii iulie, Carpoint oferă la vânzare cea mai ieftină mașina Dacia din Germania, al cărei preţ este de 990 de euro. Mașina, o Dacia Sandero, a fost fabricată în noiembrie 2009, are 211.000 kilometri la bord, motor de 1,4 litri pe benzină, 75 cai-putere și norma de poluare Euro 4.
Iată câteva dintre dotările speciale ale celui mai ieftin Sandero vândut în Germania: cauciucuri de vară, jante de oțel, airbag pasager, oglinzi retrovizoare reglabile mecanic din interior, asistent la frânare, ABS, ștergător de lunetă, suporturi Isofix pentru scaune pentru copii pe bancheta din spate, precum și consolă centrală cu suport pentru pahare în față.
În 2023, Dacia Sandero a continuat să fie cel mai vândut model către clienții particulari în Europa, menținând această poziție începând cu anul 2017. Vânzările totale ale modelului s-au ridicat la 269.899 unități, în creștere cu 17,6% față de anul precedent.
În Europa, Dacia a vândut anul trecut 562.890 de vehicule, înregistrând o creștere de 17,4 % (pe o piață în progres cu 13,9%). Dacia a urcat astfel patru poziții în clasamentul vânzărilor, ajungând pe locul 11 pe piața Vehicule Persoane+Vehicule Utilitare. În segmentul Vehicule Persoane, Dacia este pe locul 10 în Europa.
Dacia Sandero a fost lansată oficial pe piața din România pe 3 iunie 2008, în cadrul unei ceremonii la World Trade Plaza, la un preț care nu a depășit 9.500 de euro pentru cea mai dotată versiune. De asemenea, a fost primul model care a purtat logo-ul Dacia lansat în 2008 (folosit până în 2022).
A doua generație Sandero a fost dezvăluită de Dacia la Salonul Auto de la Paris în 2012.
A treia generație de Dacia Sandero și Sandero Stepway a fost lansată împreună cu Dacia Logan III, pe 29 septembrie 2020. Mașina a fost prezentată pe 7 septembrie 2020 și se bazează pe versiunea low-spec a platformei CMF-B. A fost lansată cu noi motoare și dotări de siguranță standard.
În 2022 a avut parte de o restilizare care a implementat modelului noua identitate vizuală Dacia.