Halep a refuzat două milioane de dolari: Motivul pentru care Simona nici n-a vrut să audă de un contract extrem de generos

0
0
Simona Halep in timpul si dupa partida cu Eugenie Bouchard FOTO Guliver / Getty Images / Mark Kolbe

Simona Halep a încheiat la finalul anului trecut colaborarea cu Adidas, însă rămâne foarte selectivă, atunci când vrea să-şi aleagă contractele de publicitate.

Simona Halep se află în negocieri cu două branduri sportive din SUA, după cum „Adevărul“ a scris aici. 

Acest subiect privind sponsorul tehnic al Simonei a fost atât de intens dezbătut în ultimele săptămâni, încât până şi americanii de la „Forbes“ au scris despre el, dezvăluind cum a fost posibil ca, după patru ani, Halep şi Adidas să-şi încheie colarobrarea.

E clar însă că, aflată de patru ani în elita tenisului feminin, Halep vrea să-şi valorifice la maximum imaginea şi rezultatele sportive. Şi rămâne foarte atentă, înainte de a semna cu vreo firmă.

O dovadă în acest sens e faptul că, potrivit „Libertatea“, Simona a refuzat un contract în valoare de două milioane de dolari din partea unei companii americane de cosmetice. Firma respectivă ar fi luat, mai întâi, legătura cu managerul lui Halep, Virginia Ruzici, însă discuţiile n-au avansat. Motivul? Americanii ar fi vrut ca negocierile să fie făcute direct cu Simona, fără intermediari, însă ocupanta locului 2 WTA n-a acceptat această condiţie.

„Americanii nu vor să meargă mai departe până nu au un contact direct cu Simona. Potrivit politicii lor, ei au nişte întrebări specifice. S-a luat legătura cu Virginia Ruzici. A spus clar că nu sunt interesaţi dacă nu cunosc toate detaliile. Nu am apucat să-i mai prezentăm nimic, atâta timp cât a dat cu pas de la început“, a dezvăluit un reprezentant al companiei respective pentru sursa citată.  

Sport


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri