Halep a negociat la sânge: Presa din america a publicat detaliile financiare ale acordului la care a ajuns Simona cu Nike

0
0
Halep

Simona Halep (2 WTA) şi echipa ei au aşteptat două luni până să bată palma cu noul sponsor tehnic, însă au obţinut tot ce şi-au dorit.

Simona Halep s-a înţeles cu Nike şi deja a început să facă reclamă pentru cel mai puternic brand sportiv din lume, după cum „Adevărul“ a scris aici.

Constănţeanca de 26 de ani a preferat să joace la Australian Open 2018 fără sponsor, cu o rochiţă roşie comandată prin internet din China, iar decizia ei a surprins lumea tenisului. Mulţi specialişti au fost indignaţi de faptul că o jucătoare atât de mare nu-şi găseşte sponsor.

În realitate însă, Halep se afla în negocieri cu Nike şi n-a dorit să grăbească lucrurile pentru a obţine tot ce îşi doreşte. Ceea ce s-a şi întâmplat, după cum a informat „Tennis World USA“, citat de prosport.ro. Sursa menţionată a subliniat că faţă de precedentul acord, cel cu Adidas, românca a obţinut o mărire substanţială de contract.

„Cel mai probabil, Halep va primi peste 2 milioane de dolari de la Nike“, au scris cei de la „Tennis World USA“.

Cât timp a colaborat cu Adidas, timp de patru ani, Halep a avut un contract de un milion de euro pe sezon. Atunci când a cerut dublarea sumei, nemţii au refuzat, iar parteneriatul s-a încheiat.

Sport


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri