Cursa de 24 de ore de la Le Mans, creşteri record de audienţă
0
Grila extinsă de programe alături de una dintre cele mai disputate şi imprevizibile curse din ultimii ani au generat creşterea audienţei Cursei de 24 de ore de la Le Mans pe Eurosport.
Astfel, pentru ediţia de anul acesta, comparativ cu ediţia din 2016, Eurosport anunţă o creştere de 34% a audienţei medii (585.000 de telespectatori/ minut, de-a lungul întregii transmisiuni live).
Creşteri semnificative de audienţă la nivel naţional, de la an-la-an, au fost înregistrate în România (+40%), Germania (+52%), Polonia (+181%), Suedia (127%). În Australia, s-a înregistrat o creştere a audienţei medii de 48% faţă de 2016 – cursa din weekend-ul trecut fiind cel mai urmărit program al grilei Eurosport din ultimii doi ani.
Colaborarea cu vedete a contribuit şi ea la aceste rezultate, după cum o arată emisiunea Le Mans Coach, prezentată de Tom Kristensen, de nouă ori câştigător al cursei de la Le Mans. Programul a fost urmărit în medie de 673.000 de telespectatori/ minut, ceea ce reprezintă o creştere de 131% faţă de emisiunea ’24 de Minute’ de anul trecut, respectiv de 42% faţă de 2015.
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Pasiunea fanilor pentru orice formă de sport cu motor nu încetează să mă uimească. Asta înseamnă că avem datoria să le oferim o producţie la înălţime. Am răspuns dorinţei fanilor cu o grilă de programe extinsă în săptămâna cursei şi în ziua cursei propriu-zise, cu participarea unei vedete precum Tom Kristensen.Tom este o legendă a acestui sport şi deţine un record la Le Mans care e puţin probabil să fie egalat, de aceea, opinia sa avizată a rezonat cu fanii care au urmărit transmisiunile Eurosport în întreaga lume.”
Eurosport a trezit interesul telespectatorilor înainte de evenimentul principal din weekend cu programe precum retrospectiva cursei din 2016, avancronica ediţiei din acest an a cursei în programul Le Mans Extra şi prin transmisiunile integrale ale sesiunilor de antrenamente oficiale şi calificări.