Americanca-minune, dovada că vârsta e doar o cifră: secretul recordului pe care l-a bătut la 76 de ani!
0Indiferent de cât va evolua tehnologia, un lucru e cert: munca și seriozitatea nu pot fi înlocuite.

În domeniul sportiv, dacă ne referim la încălțările de alergare, această realitate e incontestabilă. Pentru că, finalmente, piciorul e cel care intră în pantofi. Iar dacă antrenamentul lipsește, niciun model nu va „alerga“ de unul singur. Ceea ce a și dovedit acum, la Londra, Jeannie Rice (76 de ani). Aceasta a stabilit un nou record mondial pentru categoria ei de vârstă, 75-79 feminin, terminând cursa după 3 ore, 33 de minute și 27 de secunde! Cu acest rezultat, Rice și-a îmbunătățit propriul record mondial de categorie, cu 1 minut și 5 secunde.
Născută în Coreea de Sud, dar devenită cetățean american între timp, Rice a început să alerge, în mod constant, de la vârsta de 35 de ani. Și, în ultimii 40 de ani, și-a tot îmbunătățit viteza, dovedind că vârsta e doar o cifră. Secretul lui Rice? Din păcate, unul nespectaculos: munca. Ea aleargă 80 de kilometri săptămânal, iar când se pregătește pentru un maraton trece de suta de kilometri pe săptămână. La antrenamentele ei de alergare se adaugă cele din sala de forță, plus înot și ski. „Mă antrenez cu bărbați mai tineri chiar dacă, în unele cazuri, îmi dau seama că pot fi bunica lor! Și am avut și norocul să fiu ferită, în toți acești ani, de accidentări grave. Sfatul meu pentru începători? Să nu renunțați ușor, să aveți continuitate și să faceți din alergare o activitate distractivă“, a spus Rice pentru worldmarathonmajors.com.
A terminat cursa la 91 de ani
Tot de la Londra a venit, după ediția din weekendul trecut, o altă poveste inspirațională. Cea a lui David Picksley care, la 91 de ani, a trecut linia de sosire după 7 ore, 57 de minute și 15 secunde, parcurgând distanța de 42,195 de kilometri cu un baston în mână! La kilometrul 24, David a căzut, spargându-și nasul. Chiar și așa, a refuzat să abandoneze și a terminat cursa cu urmele accidentării pe față, pozele sale (jos) devenind virale în mediul online.
