Pro TV a anunţat primul investitor din noul show pe care îl pregăteşte, „Imperiul Leilor“
0Pro TV a anunţat primul investitor din juriul noii emisiuni de divertisment pe care o va difuza, „Imperul Leilor“, în care tineri antreprenori trebuie să convingă oameni de afaceri că merită să le finanţeze proiectul.
Pro TV lucrează la un nou format internaţional, „Imperiul Leilor“, adresat celor care au deja o afacere sau o idee de business şi vor să îşi vadă visul finanţat.
Unul dintre investitorii care vor trebui să fie convinşi să scoată banul este Monica Cadogan, CEO al companiei Vivre, cel mai mare brand de home-deco din sud-estul Europei. În cei şapte ani de la lansarea companiei, ea a reuşit să construiască un business de succes în nouă ţări, printre care Bulgaria, Ungaria, Croaţia şi Polonia.
„Când vorbim despre un business de succes, nu există idei bune sau rele, există doar planul potrivit, pe care trebuie să îl construieşti şi să îl duci la bun sfârşit. Un antreprenor trebuie să fie asemenea unui alergător de cursă lungă, adică să fie pregatit atât mental, cât şi fizic pentru maratonul învăţării. Pentru mine participarea la «Imperiul Leilor» vine la pachet cu mult entuziasm. Cât despre misiunea mea, pot spune că sunt gata să demonstrez că nimic nu este imposibil“, a declarat Monica Cadogan.
„Imperiul Leilor“ este un format de televiziune produs în peste 30 de ţări, printre care Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia şi Israel. Emisiunea îi pune pe concurenţi să-şi prezinte proiectele astfel încât să atragă investitori, iar pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună, să simtă potenţialul ei şi să lupte ca nişte lei ca să câştige supremaţia asupra propunerii respective.