Cu ce putem înlocui alimentele interzise în timpul dietei: variante delicioase benefice sănătăţii FOTO

Cu ce putem înlocui alimentele interzise în timpul
dietei: variante delicioase benefice sănătăţii FOTO

Nimic nu este mai greu în timpul dietelor decât găsirea unor opţiuni pentru produsele ce ne sunt interzise. Plecând de la acest aspect, specialiştii în nutriţie au găsit câteva alternative care să facă mai uşoară sarcina celor care vor să scape de kilogramele în plus.

Ştiri pe aceeaşi temă

Încercarea adoptării unui stil alimentar care să ducă la pierderea în greutate poate părea un pic intimidantă la început, dar este nevoie doar de găsirea câtorva alternative la produsele pe care trebuie să le excludem.  

Bright Side a pregătit o listă de trucuri care vă vor ajuta să găsiţi înlocuitori pentru alimentele care nu sunt premise în diete.

Chips versus popcorn

Deşi nu este unul din cele mai sănătoase alimente, popcornul poate fi un înlocuitor al dăunătoarelor chipsuri. Acesta conţine mai puţine grăsimi şi carbohidraţi.

Maioneză versus muştar

Maioneza are un conţinut crescut de zahăr şi grăsimi saturate, în timp ce muştarul conţine o doză considerabil mai mică din ambele ingrediente.

Orez alb versus orez brun

Orezul brun conţine mai multe elemente nutritive, fiind mai bogat în fibre, vitamine şi minerale.

Făină de grâu versus făină de cocos

Făina de cocos este o sursă excelentă de fibre şi proteine şi are un conţinut mai scăzut de carbohidraţi.

Chiflă versus ciuperci

Pentru un burger perfect, ciuperca portobello poate fi o versiune perfectă dacă vrei să scazi cantitatea de carbohidraţi din alimentaţie.

Piure din cartofi versus piure din conopidă

Conopida are o textură pufoasă, similară cartofilor, dar conţine mai puţini carbohidraţi şi aproape nicio grăsime.

Zahăr versus miere

Mierea conţine vitamine şi minerale, fiind mai uşor de digerat decât zahărul rafinat.

Paste făinoase versus paste din dovlecel

Pastele din dovlecel sunt un înlocuitor gustos al oricăruit tip de paste. Conţin mai puţine calorii si carbohidraţi.

Cartofi prăjiţi versus morcovi la cuptor


Cartofii au de două ori mai multe calorii şi carbohidraţi decât morcovii. Să nu mai vorbim de diferenţa pe care o face modul de preparare.

FOTO BrightSede.me

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: