Cu ce „arme“ luptă Pro TV în această toamnă

Cu
ce „arme“ luptă Pro TV în această toamnă

Andreea Esca, alături de Loredana Groza FOTO Pro TV

Inovaţie cu „parfum local“: aceasta este principala coordonată a grilei de toamnă a postului Pro TV. Formate „reinventate“, un nou show, filme de succes, dar şi un serial turcesc sunt câteva dintre producţiile cu care televiziunea vrea să-şi asigure poziţia de lider în competiţia cu principalul rival, Antena 1.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Pro TV este lider. Aşa a fost încă de la lansare şi aşa va rămâne“, a sunat mesajul lituanianului Aleksandras Cesnavicius, director general al Pro TV de la sfârşitul anului trecut.

Câteva achiziţii noi, alături de emisiunile consacrate sunt producţiile pe care va miza televiziunea în această toamnă.

Condiţionate de plecările multor vedete din trust, show-urile consacrate revin cu schimbări de componenţă, dar şi de imagine. „Masterchef“, care începe din 15 septembrie, are un nou juriu şi va fi difuzat de două ori pe săptămână: luni şi marţi. Şi „Vocea României“, transmisă din 19 septembrie, în zilele de vineri, la concurenţă directă cu „X Factor“ (Antena 1), are o schimbare de componenţă: Tudor Chirilă l-a înlocuit pe Horia Brenciu.

În plus, această producţie va beneficia de o tehnologie modernă: echipament de ultimă generaţie, închiriat din străinătate („jucării scumpe“, cum le-a numit Cesnavicius), dar şi de experienţa unor producători străini. „Cea mai mare greşeală a unui lider este să nu inoveze. Vrem să ştim mereu ce-i place publicului, să îmbunătăţim constant acel conţinut şi, evident, să aducem lucruri noi în grilă. E important, totuşi, să păstrăm «parfumul local»“, a precizat directorul general al Pro TV.

Aleksandras Cesnavicius, directorul general al pro TV FOTO Dorin Constanda

Şi, după cum transpare dintr-un scurt promo pentru noul sezon „Vocea României“, prezentat la conferinţa de presă, parfumul local" persistă, chiar şi după plecarea lui Horia Brenciu, căci antrenorii „luptă“ mai aprig ca niciodată pentru concurenţii talenaţi.

Un nou show, „Extreme Makeover – Home Edition“, va începe din octombrie şi va aduce în prim-plan cazuri sociale impresionante, ale unor familii ce primesc ajutorul unor echipe de specialişti pentru a-şi transforma radical locuinţele.

Publicul românesc pare să „guste“ în continuare serialele turceşti, astfel că Pro TV aduce o astfel de producţie în grila de toamnă. Numai că face o mutare interesantă şi renunţă la „veteranul“ „Tânăr şi neliniştit“, după 18 ani de difuzare neîntreruptă. Serialul american va fi transmis din toamnă la postul Acasă TV, de luni până duminică, de la ora 14.00. În locul lui, telespectatorii vor putea urmări serialul „Karagul“ („Black Rose“), de luni până vineri de la ora 16.00.

Una dintre cele mai de succes producţii româneşti, „Las Fierbinţi“, vine în „porţie“ dublă din 2 octombrie, urmând ca în fiecare joi să fie difuzate câte două episoade, iar Ştirile „independente din punct de vedere economic şi politic", sunt şi ele unul dintre pilonii postului", după cum a precizat Cesnavicius.

Andreea Esca, emblema Ştirilor Pro TV, şi Loredana Groza, una dintre constantele divertisementului din trustul Pro FOTO Dorin Constanda

În zilele de sâmbătă şi duminică postul mizează pe filme, urmând ca în această toamnă să transmită blockbustere precum „Avatar“, „Escape Plan“, „Cronicile din Narnia“ şi „Legendele lui Hercule“.

Deşi a pierdut oameni importanţi, Pro TV are încă vedete ce fac audienţe-record FOTO Dorin Constanda

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările