Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicaţiei Coca-Cola App, ai posibilitatea să câştigi invitaţii la toate aceste festivaluri, de care te poţi bucura alături de prieteni sau familie. Şi asta nu e tot, invitaţiile pentru festivalurile din afara ţării vin într-un pachet complet, cu transport şi cazare asigurate.

Dincolo de invitaţii, participanţii la promoţie pot câştiga numeroase alte premii precum căşti wireless sau boxe portabile, dar şi o experienţă VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitaţii, transport şi cazare asigurate, precum şi vouchere valorice pentru achiziţionarea ţinutelor de festival.

CUM POŢI CÂŞTIGA UNUL DINTRE PREMIILE PUSE LA BĂTAIE DE COCA-COLA?

Campania se desfăşoară până la data de 21 august, toate aceste experienţe pot fi câştigate prin intermediul aplicaţiei Coca-Cola App, disponibilă pe iOS şi Android, jucând jocul promoţiei, intitulat SIMTE RITMUL VERII.

Aceasta este una dintre cele mai mari promoţii estivale organizate de brand în ultimii ani în România şi porneşte odată cu lansarea Coke Studio™, o platformă muzicală care le oferă tinerilor artişti din diferite colţuri ale lumii, aflaţi la început de carieră, ocazia de a colabora pentru a crea momente magice şi noi experienţe muzicale dedicate publicului larg.

Coke Studio™ a debutat cu un videoclip lansat la nivel global ce poartă numele „The Conductor”. Filmul prezintă şapte artişti care vin laolaltă cu propria lor viziune pentru a reimagina piesa „A Kind of Magic” a trupei Queen.

Filmul „The Conductor” este disponibil online şi poate fi urmărit integral pe canalul de youtube Coke Studio:  http://youtube.com/CokeStudioGlobal. Printre artiştii care au contribuit la realizarea proiectului se numără Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq - o voce remarcabilă a stilului latino-urban-pop, Tems -  compozitoare şi producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher,  precum şi trupa K-Pop TRI.BE.

Pe lângă contribuţia adusă filmului, fiecare dintre cei şapte artişti şi-a înregistrat totodată şi propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, împreună cu alte piese exclusive şi filmări din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio . Conţinutul poate fi accesat şi prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale” către o lume plină de conţinut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.

Coke Studio şi „The Conductor” sunt cele mai noi expresii ale Real Magic™ – noua filosofie globală a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfârşitul anului trecut. Esenţa platformei stă în convingerea că diferenţele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – şi că „Magia adevărată” se întâmplă atunci când suntem uniţi prin experienţe comune, atât la nivel digital, cât şi în viaţa reală.