Ministrul Educaţiei anunţă că profesorii care în 2021 au comis erori majore la Evaluarea Naţională şi la Bacalaureat nu vor mai evalua

Ministrul Educaţiei anunţă că profesorii care în 2021 au comis erori majore la Evaluarea Naţională şi la Bacalaureat nu vor mai evalua

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu a anunţat, luni, că acei profesori care au comis erori majore, anul trecut, la Evaluarea naţională şi la Bacalaureat nu vor mai lua parte la niciun examen naţional, el precizând că la nivelul Ministerului Educaţiei există o listă cu cei care au făcut erori majore la aceste evaluări.

Cîmpeanu: Aş fi preferat să existe teste în şcoli. Din cauza unei contestaţii, procedura de achiziţie a fost blocată. Nu îmi doresc să trecem şcoala online

Cîmpeanu: Aş fi preferat să existe teste în şcoli. Din cauza unei contestaţii, procedura de achiziţie a fost blocată. Nu îmi doresc să trecem şcoala online

Ministrul Educaţiei Sorin Cîmpeanu a precizat că IGSU l-a informat că, din cauza unei contestaţii, procedura de achiziţie a testelor de salivă în şcoli a fost blocată. El a adăugat că nu îşi doreşte ca şcoala să treacă în online, iar din punctul său de vedere adevăraţii specialişti sunt la Ministerul Sănătăţii, ei sunt cei care decid noi măsuri, nu „cei care îşi dau cu părerea despre orice”.

Mai mulţi copii au ameninţat că se sinucid după ce le-au fost închise conturile unui joc online. Mesajul Poliţiei şi opinia unui psiholog

Mai mulţi copii au ameninţat că se sinucid după ce le-au fost închise conturile unui joc online. Mesajul Poliţiei şi opinia unui psiholog

Radu Szekely, secretar de stat în Ministerul Educaţiei, a declarat pentru News.ro că Ministerul Educaţiei a primit din partea Poliţiei Române o informare cu privire la un aspect îngrijorător înregistrat în mai multe ţări: copii cărora le-a fost închis contul de Roblox au ameninţat că se sinucid din această cauză.

Cîmpeanu, despre lipsa testelor de salivă în şcoli: IGSU mi-a spus că nu au soluţie pentru săptămâna asta. Este trist

Cîmpeanu, despre lipsa testelor de salivă în şcoli: IGSU mi-a spus că nu au soluţie pentru săptămâna asta. Este trist

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a afirmat referindu-se la lipsa testelor de salivă în şcoli în această săptămână că nu îl interesează explicaţiile şi este nevoie de acestea pentru a avea un mediu sigur în unităţile de învăţământ. El a precizat că Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă i-a transmis că nu există o soluţie pentru această săptămână, precizând că este trist acest lucru.

Începerea şcolii creşte riscul infectării cu Omicron. Cum putem reduce pericolul: „Până la şcoli, contează înghesuiala” | coronavirus

Începerea şcolii creşte riscul infectării cu Omicron. Cum putem reduce pericolul: „Până la şcoli, contează înghesuiala”

Redeschiderea cursurilor faţă în faţă după Sărbătorile de iarnă va da un nou impuls răspândirii Omicron. Specialiştii estimează că impactul va fi semnificativ în toate familiile, mai ales că se adaugă unui lung şir de încălcări ale regulilor sanitare în această perioadă. Însă respectarea unui set de măsuri ne-ar putea feri de infecţie.

Secretar de stat, despre întârzierea testelor de salivă pentru elevi: Aşteptăm graficul de distribuţie | coronavirus

Secretar de stat, despre întârzierea testelor de salivă pentru elevi: Aşteptăm graficul de distribuţie

Elevii de gimnaziu şi liceu au început şcoala luni, dar testele de salivă nu sunt suficiente pentru ambele verificări din această săptămână. Legislaţia prevede că elevii trebuie să primească aceste teste pentru două verificări pe săptămână. Momentan vor fi folosite testele rămase din achiziţiile de anul trecut, iar pentru a doua verificare, Ministerul Educeţiei aşteaptă graficul de distribuţie de la DSU.

Ministrul Educaţiei: Guvernul va aloca peste 500 de milioane de euro pentru reducerea abandonului şcolar. În 2020 rata de părăsire a şcolii a fost de 15,6%

Ministrul Educaţiei: Guvernul va aloca peste 500 de milioane de euro pentru reducerea abandonului şcolar. În 2020 rata de părăsire a şcolii a fost de 15,6%

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, anunţă că Guvernul a adoptat, joi după-amiază, o hotărâre prin care se alocă peste 500 de milioane de euro pentru măsuri care au ca scop reducerea abandonului şcolar. Conform ministrului, pragul maxim privind acest fenomen în anul 2020 a fost depăşit cu 25% faţă de ţinta pe care România şi-a propus-o, iar rata de abandon şcolar este în creştere.

Ministerul Educaţiei anunţă că a emis toate ordinele de ministru privind funcţionarea şcolilor doctorale

Ministerul Educaţiei anunţă că a emis toate ordinele de ministru privind funcţionarea şcolilor doctorale

Ministerul Educaţiei a anunţat, joi că a emis toate ordinele de ministru privind funcţionarea şcolilor doctorale în urma finalizării evaluării, cu componentă internaţională, de către ARACIS. Au fost evaluate, cu componentă internaţională, 50 de instituţii organizatoare de studii universitare de doctorat (IOSUD) - Academia Română, 47 de universităţi de stat şi 2 universităţi particulare.

70% dintre părinţii copiilor din comunităţile cele mai vulnerabile de la sate nu vor în continuare să-şi vaccineze copiii. Totodată, mai puţin de unu din patru profesori s-ar vaccina ca să menţină deschisă şcoala unde lucrează.

acum 2 zile · comentarii (3)

Preafericirea Voastră, O lecţie importantă pe care am învăţat-o în anii în care am contribuit la conştientizarea, în spaţiul public, a nevoii unei Şcoli de secol XXI pentru o Românie de secol XXI a fost aceea a angajării directe a dialogului la nivelul cel mai înalt de autoritate, responsabilitate şi decizie, atunci când subiectul a cerut aşa ceva.

acum 6 zile · comentarii (12)

2012. 2013. 2014. 2015. 2016. 2017. 2018. 2019. 2020. 2021. Zece ani bătuţi pe muchie. Ca la nebuni. Nu în zadar. În 2021, Sistemul a livrat #bigtime: cinci şcoli de stat şi una particulară au pornit pilotări curriculare de secol XXI, negociind cu succes derogări / excepţii de la norme metodologice de paradigmă comunistă. Deci, 1se” poate. Drept pentru care, azi pun punct protestului meu. Q.E.D. Yeeey!... 😊

luna trecuta · comentarii (0)

Nu mulţi miniştri ai Educaţiei au avut curajul să denunţe public, voalat sau pe faţă, falimentul status quo-ului curricular mioritic – mai mult, să-şi şi asume resetarea întregului proces, pentru reinventarea sa structurală. Dacă nu greşesc, nici un (în două cuvinte - aşa vreau eu) ministru, până la cel în funcţie, acum. E pilula de sistem cea mai amară cu putinţă, dar critic necesară dacă vrem să scoatem Şcoala din comunism, pe bune.

acum 2 luni · comentarii (3)

Cu o cadenţă de două proiecte depuse lunar doar anul acesta, Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 este, probabil, una dintre cele mai modificate legi din România, în Parlament. Ceea ce, dincolo de succesiunea ameţitoare a miniştrilor învăţământului – aproape 30 în 31 de ani,– explică oarecum situaţia în care se află şcoala românească.

acum 2 luni · comentarii (2)

În plină pandemie, mai bine de jumătate dintre copiii României nu au fost consultaţi niciodată cu privire la deciziile luate în ceea ce priveşte şcoala – cu tot şirul de suspendări ale orelor cu prezenţă fizică şi trecerea şcolii în online, cu vacanţele forţate, cu tăierea tematicilor pentru examenele naţionale, cu educaţia remedială (care, ca pisica lui Schrödinger, există şi nu există în acelaşi timp, pe hârtie, respectiv în realitate).

acum 2 luni · comentarii (3)

Având în vedere faptul că USR nu mai are niciun interes politic să susţină mediocrităţile iohanniste în domeniul educaţiei, iar aducerea partidului legionar AUR în dezbaterea privind viitorul educaţiei româneşti n-a fost niciodată o miză, putem să ciulim urechile şi să ascultăm cum marele consens politic privind educaţia înmugureşte în plină toamnă: o reformă educaţională girată de PSD şi PNL.

acum 2 luni · comentarii (10)

În 7 septembrie, trei şcoli-pilot şi-au văzut publicate ordinele în baza cărora pot funcţiona altfel. În 21 septembrie, celelalte trei au intrat în posesia aceloraşi documente oficiale, toate şase O.M. fiind emise în 31 august. Acest sextet birocratic istoric de top, acum în M.O., marchează începutul erei subsidiarităţii curriculare în sistemul public al Educaţiei din România. Adică desprinderea Şcolii ca sistem de paradigma sa comunistă.

acum 4 luni · comentarii (0)

N-ar trebui să stricăm atmosfera de sărbătoare din multe familii, prilejuită de deschiderea unui nou an şcolar. Mă adresez în special autorităţilor, care sunt prinse, a câta oară, nepregătite. Dacă pandemia va închide şcolile, vom avea al patrulea semestru de şcoală pierdut. Cu cele trei pierdute anterior, doi ani de şcoală pierduţi! Iar elevii îşi continuă şcoala, deşi nu inţeleg mai nimic.

acum 4 luni · comentarii (11)

În 32 de judeţe, la concursul pentru ocuparea funcţiilor de coordonatori judeţeni în cadrul Programului naţional de educaţie remedială a fost un candidat pe un loc, care a obţinut la proba de dosare 80-90-100 de puncte dintr-un foc. (Antonia Pup pentru România Curată)

acum 4 luni · comentarii (2)

Un Preşedinte. Un prim-ministru. Un consilier prezidenţial. Doi miniştri ai Educaţiei, trei secretari de stat, un secretar general şi o echipă de funcţionari de rang înalt din acelaşi minister – toţi, în clipele lor de graţie. O colecţie superbă de directori şi profesori din şcoli curajoase. Cohorte de prieteni profesionişti minunaţi, de dincoace şi de dincolo de Prut. Focus şi lobby 24/7, ani şi ani – ultimii doi, la blană. Ca la carte. Done!

acum 5 luni · comentarii (2)

Chiar şi numai aceste manevre ar trebui să-l „dea jos” din funcţia de ministru al Educaţiei. Este cunoscut de mulţi ani ca apărător al plagiatorilor, şi nu înţeleg ce a fost în mintea lui Iohannis când l-a propulsat în funcţia de ministru. Posibil, doar speranţa că-i va promova România Educată. A urmărit toate aceste manevre Emilia Şercan,  ale cărei articole m-au inspirat în articolul de faţă.

acum 5 luni · comentarii (10)

Învăţământul este acum exact în situaţia în care l-au lăsat guvernările PSD. Nici guvernul Orban, nici guvernul Cîţu n-au catadicsit să vadă dacă trebuie schimbat ceva. Au aşteptat, probabil, România Educată a preşedintelui Iohannis, care a adus o „viziune”, pentru anul 2030. Şi până atunci ce facem? Stăm pe loc? Rezultatele examenelor din vara aceasta ne arată situaţia proastă în care se zbate educaţia la noi.

acum 6 luni · comentarii (14)
Modifică Setările