Televizor de 740.000 lei și cărucior de copii de 14.500 lei, cele mai scumpe cumpărături de Black Friday
0Un top al celor mai scumpe cumpărături de Black Friday făcute de români situează pe primul loc un televizor de 740.000 lei, pantofi de 14.000 lei și un cărucior pentru copii de 14.500 lei.
Cea mai mare achiziție de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro (aproximativ 740.000 de lei), urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) și un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei), potrivit datelor Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România.
Ediția de Black Friday 2023 a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% și numărul tranzacțiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.
Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziția celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum, în sumă de 740.000 euro. Dacă anul trecut a fost achiziționat un singur televizor LED Smart, în valoare de 148.000 euro, la ediția Black Friday din acest an au fost achiziționate 5 televizoare la acest preț, valorizând total 740.000 euro.
Totodată, în perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 de euro, similar cu valoarea medie în weekendul de Black Friday de anul trecut.
Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpărarea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino și 16 perechi de pantofi de dama în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency.
“Comportamentul de achiziție de Black Friday 2023 a fost ușor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puține produse și de valori mai mici decât anul trecut. Unul dintre motive este și faptul că ediția de Black Friday a început mai devreme anul acesta, dar și faptul că românii au devenit mai chibzuiți. Însă numărul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn că românii sunt tot mai familiarizați cu mediul online. Per total, a fost o ediție cu rezultate optime și așteptate de magazinele online, raportat și la contextul economic actual”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
În acest context, clienții Limitless Agency au obținut venituri de peste 25 milioane de euro în weekendul de Black Friday. Domeniile care au înregistrat creșteri ale vânzărilor sunt beauty și băuturi alcoolice.
Pentru ediția Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% în comparație cu anul trecut.
Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piața comerțului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.