Stroe, fost preşedinte Dacia: Vă blestem să mergeţi pe Piteşti-Sibiu şi să prindeţi un convoi de camioane pe Valea Oltului

Stroe, fost preşedinte Dacia: Vă blestem să mergeţi pe Piteşti-Sibiu şi să prindeţi un convoi de camioane pe Valea Oltului

Constantin Stroe, preşedinte al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) şi fost preşedinte Dacia, a spus că nu cere autostrada Piteşti-Sibiu, pentru Dacia-Renault, ci pentru pentru transportul comercial

Constantin Stroe, preşedinte al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) şi fost preşedinte Dacia, a declarat că nu va renunţa la criticarea autorităţilor până când nu va circula pe austostrada Piteşti-Sibiu şi că nu cere această autostradă pentru Dacia-Renault, ci pentru pentru transportul comercial.

Ştiri pe aceeaşi temă

Declaraţia a fost făcută la aniversarea a zece ani de activitate al Alliance International Logistic Network de la Mioveni, eveniment la care au participat şi Nicolas Maure, preşedintele-director general al Dacia, şi deputatul Mircea Drăghici, care este şi consilier al premierului Victor Ponta. 
 
"Eu nu cer o autostradă pentru Renault-Dacia, ci pentru transportul comercial, deoarece el se face de luni până vineri pe Valea Oltului, iar viteza comercială este de 25-30 de kilometri pe oră, iar asta nu e performanţă. Domnule Drăghici, de mine nu scăpaţi până nu merg pe autostrada Piteşti-Sibiu. Vă blestem să mergeţi pe Piteşti-Sibiu şi să prindeţi un convoi de camioane pe Valea Oltului şi să pierdeţi o oră şi jumătate în plus pe drum", a spus Stroe, potrivit Mediafax.
 
Deputatul Mircea Drăghici a precizat că, în luna iunie, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va semna contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru autostrada Piteşti-Sibiu.
 

Şeful Dacia: Nu vom pleca 

Nicolas Maure, preşedintele Dacia, a susţinut că Renault nu va pleca de la Mioveni şi va continua investiţiile, chiar dacă nu există încă o autostradă care să lege portul Constanţa de vestul ţării, şi va continua investiţiile.
 
„Renault nu va pleca de la Mioveni, chiar dacă nu e gata autostrada. În cazul în care autostrada Piteşti-Nădlac ar fi gata, timpul de transport rutier ar scădea cu cinci ore, la care adaugăm alte cinci ore reduse pentru distanţa de la Piteşti la Constanţa. În total am câştiga zece ore de transport“, a spus Maure, potrivit Mediafax.
 
El a spus că Dacia mai poate aştepta câţiva ani până când autostrada Piteşti-Sibiu ar fi gata. „Dacia mai poate aştepta câţiva ani până când autostrada va fi construită, iar după aceea vom economisi zece ore pentru transport. Probabil că lucrările la autostradă vor începe în 2017, iar până în 2020 va fi gata. Pot exista şi întârzieri de unul-doi ani până la finalizarea lucrărilor, dar nu vom pleca“, a completat Maure.
 
Automobile Dacia, deţinută de grupul francez Renault, este cea mai mare companie din România, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,24 miliarde euro, în creştere de la 4,16 miliarde euro în 2013.
 
Vânzările Dacia au crescut cu 19% anul trecut, la 511.000 de autovehicule, principala piaţă fiind în continuare Franţa, cu aproape 105.900 unităţi, în timp ce în România livrările au avansat tot cu 19%, la 29.625 de unităţi, echivalentul unei cote de piaţă de 31,2%.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările