Samsung în top cinci Best Global Brands 2022

0
Publicat:

Samsung Electronics a fost recunoscută de Interbrand ca fiind unul dintre primele cinci branduri globale ale anului („Best Global Brands 2022”). Interbrand este compania globală de consultanță de brand ce anunță în fiecare an primele 100 branduri din lume.

Showroom Samsung. FOTO Shutterstock
Showroom Samsung. FOTO Shutterstock

Anul acesta, valoarea brandului Samsung a fost evaluată la 87,7 miliarde de dolari, o creștere de 17% față de 74,6 miliarde de dolari în 2021, poziționând compania pe locul cinci, timp de trei ani la rând. 

Poziționarea Samsung pe locul cinci s-a bazat pe mai multe criterii cum ar fi performanța financiară a companiei, care este acum aproape de nivelurile pre-pandemice sau cererea în creștere pentru anumite produse precum cardurile de memorie, pe fondul amplificării utilizării datelor.

În 2021, Samsung a înregistrat o creștere a valorii brandului de 20% față de 2020, iar în acest an continuă creșterea tot cu un număr de două cifre. Samsung a intrat pentru prima dată în top 10 în 2012, când s-a plasat pe locul nouă. De atunci, compania a reușit să crească în grafic în fiecare an, ajungând pe locul șase în 2017 și pe locul cinci în 2020.

Best Global Brands 2022, conform Interbrand, sunt listate în funcție de evaluarea valorii fiecărui brand, care este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței brandului asupra achizițiilor clienților și a competitivității acestuia.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite