Produsele româneşti în supermarket: cum abordează marii retaileri micul producător

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Legume româneşti într-un supermarket FOTO Mediafax
Legume româneşti într-un supermarket FOTO Mediafax

Producătorii mici şi foarte mici au început deja să fie abordaţi de marii retaileri. Numărul celor prezenţi în marile lanţuri este încă foarte mic şi abordarea este locală, însă paşi mari vor fi făcuţi în domeniu, au spus specialiştii din retail la conferinţa RetailArena - Innovation in Retail.

Billa România a lansat în acest an proiectul Bun din România, care aduce producătorii români în lanţul de supermarketuri. Momentan, în programul Billa România se regăsesc legume şi fructe. “Ne vom extinde pe lactate şi pe produse din carne (mezeluri)”, a declarat Sorana Georgia, CEO Billa Romania.

Billa Romania lucrează în prezent cu 15 producători români, iar cantităţile livrate diferă foarte mult. Legat de probleme, CEO-ul Billa menţionează că problema mai veche a standardizării şi calibrării produselor continuă încă. Şi Carrefour România lucrează cu peste 20 de producători mici şi foarte mici. Silviu Diaconu, directorul de achiziţii în departamentul de produse proaspete al Carrefour Romania a menţionat că problemele colaborării cu producătorii mici şi foarte mici sunt aceleaşi peste tot pe piaţă. Carrefour Romania a ales să abordeze local (pentru un magazin specific) colaborarea cu producătorii mici. Legat de probleme, Silviu Diaconu menţioneză că producătorii mici şi foarte mici nu sunt cu facturile, cu tot lanţul logistic. Colaborarea Carrefour cu micii producători s-a extins de la fructe şi legume la carne proaspătă.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea articolului 

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite