O companie turcească realizează lucrările de înlocuire a suprastructurii căii ferate de pe ruta Chitila-Golești

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi As din Turcia se va ocupa de lucrările de înlocuire a suprastructurii căii ferate de pe ruta Chitila şi Goleşti, pe o lungime de 196,7 km, după cum informează Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A., într-o postare pe propria pagină de Facebook.

Șină cale ferată
O companie turcească realizează lucrărilor de înlocuire a suprastructurii căii ferate

"SRCF Bucureşti a desemnat ofertele câştigătoare la procedura de licitaţie publică pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF 101 Bucureşti - Piteşti, investiţie finanţată prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Ofertele depuse de Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi AS pentru cele două loturi de pe intervalul CF Chitila - Goleşti, aferent liniei Bucureşti - Piteşti, au fost desemnate câştigătoare, contractele de achiziţie publică urmând a fi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii", precizează sursa citată.
Astfel, pentru Lotul 1, pe linia Chitila - Ciocăneşti (firul II) şi Ciocăneşti - Titu (fir I şi II), de la km 10+600 la km 49+780 (linii curente şi directe din staţiile Săbăreni, Ciocăneşti şi Ghergani), oferta financiară desemnată câştigătoare este de 257,32 milioane de lei (fără TVA), iar valoarea estimată a lucrărilor de 304,36 milioane de lei (fără TVA).
Pentru Lotul 2, pe ruta Titu - Călineşti - Goleşti (fir I şi II), de la km 49+980 la km 95+000 (linii curente şi directe din staţiile Fusea, Mătăsaru, Găeşti, Leordeni şi Călineşti), oferta financiară câştigătoare este de 326,55 milioane de lei (fără TVA), în timp ce valoarea estimată se ridică la 386,63 milioane de lei (fără TVA).
"Lucrările de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe cei 196,7 km CF au drept scop aducerea liniei în parametrii proiectaţi, creşterea vitezei maxime de circulaţie a trenurilor de călători la 120 km/h, eliminarea costurilor cauzate de restricţii, creşterea eficienţei activităţii de operare şi maximizarea gradului de siguranţă", menţionează CFR S.A.
Pe intervalul CF Chitila - Goleşti vor fi înlocuite, la rând, următoarele elemente componente ale suprastructurii căii: şină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziţie, traverse normale şi speciale din lemn (pentru aparate de cale şi poduri), contraşine pod, platelaj metalic, ambutisat şi neambutisat pentru poduri, traverse de beton complet echipate, dale elastice pentru treceri la nivel, material mărunt, piatră spartă, inclusiv lucrări pentru realizarea căii fără joante. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite