Netflix îşi accelerează extinderea pe piaţa jocurilor video, dar numărul jucătorilor este deocamdată mic

0
0
Netflix se extinde pe piaţa jocurilor video FOTO Shutterstock
Netflix se extinde pe piaţa jocurilor video FOTO Shutterstock

Netflix îşi accelerează extinderea pe piaţa jocurilor video cu planuri de a-şi dubla catalogul de oferte până la sfârşitul anului, dar, deocamdată, puţini dintre abonaţii gigantului de streaming se şi joacă, transmite CNBC.

Din noiembrie anul trecut, compania a lansat jocurile ca o modalitate de a menţine utilizatorii implicaţi între lansările de filme. Jocurile sunt accesibile numai abonaţilor, dar trebuie descărcate ca aplicaţii separate.

Jocurile au fost descărcate în total de 23,3 milioane de ori şi au o medie de 1,7 milioane de utilizatori zilnic, conform Apptopia, o companie de analiză a aplicaţiilor. Adică mai puţin de 1% din cei 221 de milioane de abonaţi Netflix.

Importanţa jocurilor pentru strategia generală a Netflix a crescut fără îndoială în ultimele luni, deoarece compania se confruntă cu o concurenţă intensă pentru atenţia utilizatorilor.

În trimestrul al doilea, Netflix a pierdut aproape un milion de abonaţi, după ce a pierdut 200.000 de abonaţi în primul trimestru - primul declin al numărului de abonaţi în mai mult de un deceniu.

Într-o scrisoare adresată acţionarilor anul trecut, Netflix a numit Epic Games şi TikTok printre cei mai mari rivali ai săi.

Strategie pentru menţinerea clienţilor companiei

Unul dintre numeroasele avantaje ale Netflix în urmărirea strategiei sale este capacitatea de a stimula implicarea dincolo de momentul în care un show apare pentru prima dată pe platformă”, a spus analistul Prosek Partners, Tom Forte.

Totuşi, directorul operaţiunilor Netflix, Greg Peters, a spus anul trecut că compania a avut ”multe luni şi, sincer, ani” în a învăţa cum jocurile pot menţine clienţii pe platforma companiei.

”Vom fi experimentali şi vom încerca o grămadă de lucruri. Dar aş spune că ochii pe care îi avem asupra premiului pe termen lung se concentrează într-adevăr mai mult pe capacitatea noastră de a crea proprietăţi care sunt conectate cu universurile, personajele, poveştile pe care le construim”, a spus Peters în timpul conferinţei telefonice a companiei privind veniturile din trimestrul patru.

Catalogul actual al companiei, de 24 de aplicaţii de jocuri, acoperă o varietate de genuri şi emisiuni Netflix, cum ar fi ”Stranger Things: 1984”.

Mai multe jocuri sunt modelate după cărţi populare, cum ar fi ”Mahjong Solitaire” şi ”Exploding Kittens”.

Catalogul va creşte la 50 de jocuri până la sfârşitul anului, incluszând ”Queen’s Gambit Chess”, bazat pe serialul de succes Netflix, potrivit unui reprezentant al companiei.

Netflix a fost înţelept cu privire la modul în care intenţionează să facă din jocurile video o parte esenţială a strategiei companiei, mai degrabă decât un simplu hobby.

Vă recomandăm să citiţi şi:

LIVE TEXT | Război în Ucraina. Conducerea militară rusă a suferit schimbări majore din cauza eşecurilor. Cum foloseşte armata rusă prizonierii?

Spitalele regionale. 17 ani de promisiuni, trei unităţi încă la stadiul de proiect. Cum a luat naştere ideea şi cum au plusat politicienii de la guvernare la guvernare

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite