Kaufland şi aplicaţia care te scuteşte de statul la coadă în magazin

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Kaufland România a lansat, marţi, în premieră pentru România, o aplicaţie pentru smartphone-uri cu ajutorul căreia vrea să reducă semnificativ timpului petrecut de clienţi la casele de marcat ale hipermarketurilor.

Modalitatea prin care se încearcă eficientizarea cumpărăturilor constă în scanarea produselor la raft, şi nu la casă, cum se face în mod obişnuit. Pe scurt, clientul instalează programul pe telefonul mobil şi scanează, cu ajutorul lui, codurile de bare ale produselor pe care vrea să le cumpere. Apoi, aplicaţia generează un cod QR („quick response”) valabil pentru întreaga lista de cumpărături. În final, casierii doar scanează respectivul cod, află cât este de plată şi primesc banii pentru produsele din coş.

Noua modalitate de a face cumpărături este disponibilă, momentan, doar în magazinul Kaufland din zona Barbu Văcărescu, din nordul Capitalei. Aplicaţia „Kaufland Scan&Pay”, de tip Mobile Self-Scanning, este compatibilă cu toate tipurile de smartphone. A fost creată de un partener extern al lanţului de magazine, echipă din care au făcut parte şi trei români, şi poate fi descărcată gratuit de pe platformele Google Play şi AppStore, ori de pe site-ul oficial al Kaufland. Clienţii îşi pot crea conturi doar cu numele, prenumele şi adresele lor de e-mail.

„Acest instrument digital schimbă modul în care facem cumpărăturile şi ne permite să economisim timp preţios. Este o premieră pentru Europa de Sud-Est şi, implicit, pentru România”, a declarat Bogdan Alexe, director VT organizare procese, Kaufland România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite