E.ON a donat 4,05 milioane kWh de energie în cei nouă ani ai campaniei „Dăruieşte Lumină”

0
0
Publicat:

Aproape 80 de instituţii şi 3.300 de familii din România au primit peste patru milioane de kWh de energie donată de E.ON, în cadrul campaniei „Dăruieşte Lumină”, în cei nouă ani de desfăşurare, reiese din datele publicate, luni, de companie.

foto bec aprins
Foto: Shutterstock

Potrivit unui comunicat de presă, în 2024, în perioada 26 aprilie - 7 mai, patru instituţii au primit 800.000 kWh de energie de la E.ON cu ajutorul românilor, din această cantitate 300.000 kWh fiind suplimentată de compania de energie.

De la lansarea campaniei, în urmă cu nouă ani, aproape 80 de instituţii şi 3.300 de familii au primit mai mult de patru milioane de kWh de energie.

„Beneficiarii sunt câteva sute de copii şi tineri cu nevoi speciale îngrijiţi în patru instituţii sociale. Impresionaţi de poveştile lor, românii, utilizatori ai platformelor social media, au putut decide către cine să meargă cantitatea donată de E.ON Energie România, fiecare apreciere sau redistribuire a unei poveşti aducând câte 100 kWh energie instituţiei alese. Poveştile instituţiilor au fost făcute cunoscute de către ambasadorii campaniei: Mihai Morar, Andreea Remeţan, Lucian Mîndruţă şi Bob Rădulescu”, se arată în comunicat.

Beneficiarii din acest an ai campaniei „Dăruieşte Lumină” sunt: Satele Copiilor Cisnădie (139.048 kWh), Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă „Primăvara” Reşiţa (185.783 kWh), Şcoala Gimnazială Specială „Maria Montessori” Bacău (219.511 kWh) şi Şcoala Profesională Specială Samus Cluj-Napoca (255.658 kWh).

Reprezentanţii E.ON România precizează că valoarea cantităţilor de energie primite de beneficiari urmează să fie scăzută din facturile de energie electrică sau gaze naturale ale acestora.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.

De la intrarea pe piaţa din România, compania a investit peste 2,3 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,4 miliarde de euro.

De asemenea, în decursul activităţii companiei pe piaţa locală, a susţinut cu peste 20 de milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative fiind de aproximativ 600.000. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite