Chinezii au descoperit luxul: Mercedes rămâne cel mai vândut brand premium din lume în acest an, înaintea BMW, datorită vânzărilor masive din China

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vânzările BMW au crescut în luna mai datorită cererii solide pentru SUV-urile X1 şi X4 şi pentru gama de vârf 7-Series, dar rămân în urma rivalei Mercedes - cel mai bine vândut brand de lux din lume în acest moment - datorită succesului înregistrat în China, conform Reuters.

BMW a raportat un avans al vânzărilor pe plan global de 5,6% în mai, la 168.129 vehicule, pe piaţa chineză livrările înregistrând o creştere de 7,5%, la 37.487 unităţi. 

Luni, Mercedes-Benz, divizia de lux a Daimler, a anunţat creşterea vânzărilor pe plan global cu 13% în mai, la nivelul record de 170.625 vehicule, după ce pe piaţa chineză livrările au urcat cu 39%. 

Audi, divizia de lux a Volkswagen, a raportat o expansiune a vânzărilor de 6,7% în mai, la 164.150 unităţi, în China înregistrându-se un avans de 5,5%.

În primele cinci luni din acest an, BMW a livrat 797,457 de maşini, faţă de cele 818.175 vândute de Mercedes Benz şi 784.250 livrate de Audi.

Avansul Mercedes este surprinzător, deoarece obiectivul strategic al companiei era să redevină lider mondial pe piaţa automobilelor de lux până în 2020.

Mercedes a pierdut prima poziţie în faţa rivalilor de la BMW în anul 2005, bavarezii dominând piaţa premium timp de zece ani. Mai mult, din anul 2011 Mercedes pierdut şi poziţia a doua în faţa Audi.

Tesla, viitorul star

Pe lângă Mercedes, BMW trebuie să facă faţă şi provocărilor Tesla şi Apple. Tesla a lansat recent sedanul Model 3, prima maşină electrică destinată publicului larg. Concomitent, Apple dezvoltă, la rândul său, un vehicul electric.

Tesla a înregistrat recent comenzi în valoare de mai bine de 10 miliarde de dolari pentru Model 3.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite