Carrefour a început să reducă preţurile la sute de produse în Franţa. Ce mărci sunt vizate

0
Publicat:

Carrefour a început, săptămâna aceasta, să reducă preţurile cu aproximativ 10%, în medie, la un număr de aproximativ 500 de produse, transmite Reuters.

Prețurile alimentelor vor scădea în Franța, Foto: Shutterstock
Prețurile alimentelor vor scădea în Franța, Foto: Shutterstock

Un purtător de cuvânt al distribuitorului francez a decalarat, miercuri, că această măsură s-a luat în ideea de a-i ajuta pe cumpărătorii să facă faţă costului ridicat al vieţii.

Conform sursei citate, reducerile de preţuri acoperă produse alimentare şi de igienă de la 400 de mărci şi 100 de produse vândute sub marcă proprie.

Potrivit unei liste consultate de Reuters, produsele vizate de reduceri sunt mărci care variază de la băuturile carbogazoase Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit şi până la deodorantele Dove şi pasta de dinţi Colgate.

Această rundă de reduceri de preţuri vine după ce marile companii alimentare din Franţa au promis că vor reduce preţurile la sute de produse începând din luna iulie, informează Agerpres. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanţelor, Bruno Le Maire, a ameninţat că vor fi impuse sancţiuni financiare dacă firmele nu îşi respectă promisiunile.

Potrivit acestuia, 75 de reprezentanţi ai industriei alimentare s-au angajat să reducă preţurile la sute de produse, începând de luna următoare, iar dacă îşi încalcă promisiunea riscă sancţiuni financiare.

Le spun francezilor că din iulie preţurile anumitor produse vor scădea. Şi vor fi verificări şi vor exista sancţiuni pentru cei care nu respectă reglementările", a declarat, recent, ministrul de Finanţe, la postul de televiziune BFM.

În Franţa, rata anuală a inflaţiei a încetinit peste aşteptări în mai, la 6%, dar preţurile la alimente au continuat să crească luna trecută cu 14%, după un avans de aproape 16% în martie.

Cu o reţea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de ţări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro. Reţeaua sa de magazine integrate are peste 335.000 de angajaţi care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziţiei alimentare pentru toţi, oferind în fiecare zi alimente de calitate, accesibile oriunde şi la un preţ convenient. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite