Apetitul românilor pentru călătorii a crescut considerabil cifra de afaceri din industrie

0
Publicat:

Apetitul românilor pentru călătorii a crescut considerabil cifra de afaceri din industrie, cu mult peste nivelul de dinaintea pandemiei.

Plajă cu nisip alb si palmieri
Apetitul românilor pentru călătorii a crescut considerabil cifra de afaceri din industrie

Anul 2023 vine cu mai multe schimbari față de perioada pandemică, multe dintre ele cu impact pozitiv pe zona turismului. Aici putem enumera posibilitatea crescută de explorarea aproape a întregii lumi, fără restricții legate de vaccin sau teste PCR. Mai mult, hotelurile și companiile aeriene trec print-un proces de redresare și revenire la standardele de calitate de dinainte de 2020, iar acest lucru va avea impact direct în gradul de satisfactie al clieților. Pentru 2023 anticipăm o dorință crescută a turistului pentru aventură și în acest sens am pregatit pachete care vin cu elemente de noutate cum ar fi: trasee montane spectaculoase, self-drive și camping în deșert, diving, circuite pe motociclete, toate sub umbrela Adventure, dar nu renunțăm nici la vacanțele de tip plajă combinate cu vizite în orașe sau circuite cu însoțitor de grup. În acest context, ne așteptăm ca cifra de afaceri să înregistreze o creștere cu 30% comparativ cu 2022, “declară Ana Maria Gherasim, Sales Manager Eturia

În 2022, multe destinatii din Asia au reînceput să primească turiști, acest lucru a determinat creșterea solicitărilor de vacanțe în destinații precum: Indonezia, Thailanda, Malaezia sau Singapore. Un clasament al destinațiilor preferate de turiști în 2022, arată astfel: Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Tanzania, SUA, Thailanda, Cuba, Japonia, SUA și Mauritius. Pachetele de vacanță de tip sejur plajă, circuitele, vacanțele de tip Share a trip și grupurile cu însoțitor au fost printre cele mai cătate produse anul trecut. Acest lucru arată că profilul turistului român devine tot mai complex, iar nevoia de explorare o depășește pe cea strict de relaxare.

O noutate, în acest an, o reprezintă interesul turiștilor pentru vacanțele de Paște interes care a apărut cu mult înainte de Sărbătorile de iarnă, semn că revenim la un comportament de achiziție pe termen lung și o planificare a călătoriilor. Pariul pentru acest an este acela că vom crește numărul de vacanțe în destinații de explorare, cum ar fi: Australia & Noua Zeelanda, Kenya, Jamaica, Mexic, Argentina, Brazilia, Chile, Japonia, Namibia, regiunea Indochinei etc”, declară Ana Maria Gherasim

Printre destinațiile vedetă pentru sărbătorile pascale enumerăm: Mexic, Thailanda, Maldive, Brazilia, Indonezia, Cuba, Sri Lanka, etc.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite