Pasajul Baza Tehnică din zona Porții 5 Portul Constanța a fost deschis circulației, după reparații capitale VIDEO

0
Publicat:

Lucrările de reparații capitale la pasajul Baza Tehnică au fost finalizate. Investiția a avut o valoare de 5.349.220,68 lei (fără TVA), fiind finanțată din fonduri proprii ale Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime SA Constanța.

Pasajul Baza Tehnică din zona Porții 5. FOTO Constanța Port

Potrivit „Constanța Port”, pasajul este amplasat pe drumul de legătură dintre Poarta 5 și platforma portuară din zona Molului 3 și asigură traversarea liniilor de cale ferată.

Acesta a fost proiectat în anul 1977 și a fost dat în exploatare în anul 1980.

„Având în vedere starea avansată și gravitatea proceselor de degradare, au fost necesare lucrări de intervenție care să asigure condiții optime de exploatare în condiții de siguranță a circulației rutiere pe pod:

- Suprastructura podului a fost reparată local cu mortar special cu întărire rapidă și protecția întregului tablier cu vopsea anticorozivă.

- Infrastructura podului a fost reabilitată, de asemenea, cu mortare speciale, iar fundația a fost consolidată prin injectarea umpluturilor chesonului cu lapte de ciment. Aparatele de reazem din neopren au fost înlocuite.

- Calea pe pod a fost refăcută complet și este compusă din zona carosabilă cu lățimea de 7,80 m și două trotuare cu lățimea de 1,50 m. A fost montat parapet de protecție, elastic, metalic, conform reglementărilor în vigoare.

- Rampele de acces la pasaj au fost prevăzute cu sferturi de con și scări de acces, iar sistemul și trotuarele au fost refăcute integral pe 25m, pe fiecare rampă.

- A fost modernizată rețeaua de iluminat a pasajului”, se arată într-o postare a „Constanța Port”.

Despre Pasaj

Pasajul este amplasat pe drumul de legătură dintre Poarta 5 și platforma portuară din zona Molului 3 și asigură traversarea liniilor de cale ferată.

Podul a fost dat în exploatare în anul 1980, iar din cauza degradării avansate, a avut nevoie de ample lucrări de consolidare și reparații, pentru asigurarea condițiilor optime de exploatare în condiții de siguranță a circulației rutiere pe pod.

Suprastructura podului a fost reparată, fundația a fost consolidată, calea pe pod a fost refăcută complet, fiind compusă din zona carosabilă lată de 7,80 m și două trotuare cu lățimea de 1,50 m. A fost montat parapet de protecție, rampele de acces la pasaj au fost prevăzute cu sferturi de con și scări de acces, iar rețeaua de iluminat a pasajului a fost modernizată.

Mai multe pentru tine:
Cine a fost Dorin Pavel, inginerul care a plănuit marile hidrocentrale din România
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Tânăra de 16 ani care a întors toate scaunele la „Vocea României” încă de la primele note. Smiley: „Eu nu am mai auzit niciodată așa ceva”
Cristi Chivu vorbește cu sufletul: „Sunt român și sunt mândru!”. Napoli-Inter se joacă în această seară, de la 19.00
Cine este Bogdan Boitor, noul iubit al Ilincăi Vandici. În ce oraș din România a dus-o pe vedetă în vacanță
Prințul renegat, un libidinos notoriu! Apela la angajații de la Palat să facă rost de femei și-și dorea ”blonde și balerine”
Mesajele Vasilicăi Enache, avocata decedată în explozia din Rahova, analizate de criminalist: „În acel bloc era o bombă cu ceas”
Acuzată că poartă genți de lux, dar că nu-și ajută tatăl aflat la azil! Ion Cassian o apără pe Irina Columbeanu: „Nu-i duceți grija lui Irinel, are șifonierul plin cu...!”
Lupu Rednic ține cură de slăbire, la 56 de ani: „Grăsimea-i bună numai în tigaie!”. Secretul sănătății: un păhărel de horincă și untură de porc de Mangalița. Cât costă dieta?
Cea mai puternică rugăciune! Spune-o zilnic şi scapi de orice rău
„Începe să se întrevadă cum va arăta sfârșitul războiului”. Soluțiile Ucrainei pentru a învinge Rusia, chiar dacă ar mai pierde teritorii