Evenimentul a atras participanţii oferind numeroase beneficii pentru aceştia: o zonă expoziţională cu peste 1,800 de soluţii şi device-uri, astfel încât reprezentanţii companiilor putea găsi uneltele potrivite business-ului propriu, cinci scene de conţinut premium facilitat de 130 speakeri, specialişti în domeniile pe care le reprezintă: marketing online, inovare în business, e-commerce, Java, JavaScript, soluţii enterprise şi multe altele.

Unul dintre participanţi, care lucrează în domeniul bancar, spune despre ediţia din 2016 a IMWorld: “Este locul unde găseşti branduri şi produse business-to-business relevante. Este o oportunitate excelentă de a cunoaşte profesionişti pasionaţi şi nu numai. Îl recomand cu încredere!”

Participanţii au putut accesa trei tipuri de bilet: Expo pass, care oferea acces în zona expoziţională, de inovaţii precum şi în spaţiile de networking şi de lucru, Content Pass, care facilitează în plus accesul la 3 dintre cele 5 scene: Main Stage, Enterprise Solutions Stage şi Digital & E-commerce Stage şi la petrecerea din prima seară, şi Marketing Pro Pass sau Developers Pro Pass, pentru profesioniştii într-unul dintre aceste domenii.

Universum Events, organizatorii evenimentului, au declarat că sunt încântaţi de experienţa oferită celor peste 8,500 de persoane şi urmăresc să ducă evenimentul la următorul nivel, păstrând acelaşi format pentru ediţia din următorul an, însă vor creşte proporţia speakerilor cu studii de caz internaţionale, urmărind astfel o accelerare a adoptării de bune practice din afară şi în activitatea companiilor româneşti.

Unul dintre speakerii vedetă al evenimentului, Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer Digiwell - Upgrade your life! şi susţinător al conceptului Internet-of-US – a atras atenţia publicului de la Main Stage prin implantarea unui cip de tip NFC în mâna realizatorului de televiziune, George Buhnici. Prin acest cip, purtătorul poate deschide uşa, maşina sau poate face plăţi şi debloca telefonul de la distanţă, printr-un simplu gest.

Atenţia participanţilor a mai fost direcţionată către prezentarea susţinută de Nitzan Tamari, VP Marketing & Strategy SimilarWeb, care a împărtăşit informaţii importante la scena principală, referitoare la piaţa de e-commerce românească, mai ales în contextul în care magazinele online pregătesc campaniile de Black Friday. De asemenea, s-a discutat despre creşterea afacerii prin oferirea unei experienţe plăcute clienţilor sau cele care abordau problema Adblockingului, oferite de Oliver Meister, Director & Head of Business Development & Legal - oriel.io, la scena de Digital&E-commerce, şi Ben Williams - Director of operations and communications Eyeo (Adblock Plus), la Main Stage. În ceea ce priveşte conţinutul pentru dezvoltatori, discuţiile s-au concentrat asupra JavaScript şi Java, prin dezbaterile deschise de Phil Hawksworth, Technology Director R/GA, despre Dynamic Static Site Strategies sau de către Geertjan Wielenga, Principal Product Manager – ORACLE despre JavaScript in the Enterprise for Java Developers. Scena de soluţii Enterprise s-a concentrat pe infrastructură, securitatea datelor şi, mai ales, pe dezvoltare software şi tehnologii cloud.

Telekom România, partenerul principal al evenimentului încă de la prima ediţie, a prezentat în cadrul Internet & Mobile World câteva soluţii inteligente disponibile în cadrul grupului Deutsche Telekom: o soluţie inteligentă de colectare a deşeurilor, o alta de încărcare electrică pentru maşinile de acest tip şi un ecran interactiv care a permis vizitatorilor vizualizarea soluţiilor inteligente implementate în cadrul proiectului-pilot de tip Smart City din Bucureşti. Tehnologiile prezentate reflectă strategia grupului Deutsche Telekom privind sustenabilitatea şi pot fi personalizate la nivel local.

Atenţia participanţilor a fost orientată şi către gadget-urile descoperite la eveniment, printre care: Xpert Eye – ochelari smart care permit teleconferinţă wireless; eBlocker, care gestionează o navigare sigură pe web, care să nu lase urme digitale şi să nu permită părţilor terţe colectarea de informaţii, şi care blocheaza reclamele online; ComfyLight – un sistem de iluminare pentru smart homes, care ajută la siguranţa casei atunci când proprietarii nu sunt acasă, sau Robotul umanoid Pepper. În plus, specialiştii în programare au răspuns provocării Raiffeisen Bank de a coda direct pe roboţi şi a le schimba acestora comportamentul şi mişcările.

Colocat cu Internet&Mobile World a fost şi evenimentul european EuroCloud Forum, care a adunat aproximativ 600 de reprezentanţi ai companiilor si instituţiilor precum Comisia Europeană, Institutul Naţional de Standarde şi Tehnologie SUA (NIST), Microsoft, Google şi Amazon Web Services, în cadrul căruia au fost dezbătute temele de legislaţie şi tehnologie cloud.

--

Partenerul principal este Telekom Romania

Partenerii de scene sunt Microsoft, MasterCard , Raiffeisen Bank, MiniCRM.

Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit Solutions, Hewlett Packard Enterprise, Metro Systems, Luxoft, Accenture, QuickMobile, Avangate, Syswin Solutions, M247 Europe, RINF Tech, Orange, Avaya/Felix Telecom, Maguay, Bitdefender, HTC, Voxility, Luxoft Training, Viva Telecom.

Partenerul creativ este Quart.

Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro, Forbes.

Parteneri media: Adhugger, Agora, Antena Play, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, CTRL-D, Elevate, Hotnews, IAA, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, Network Marketing Forum, Romania-Insider, SMARK, Softbinator, Softead, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Telco Professionals, Tech Cafe, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.