Va fi lansată prima platformă românească pentru testarea capacităţii de trafic a unui site

Va fi lansată prima platformă românească pentru testarea capacităţii de trafic a unui site

Rungutan – prima platformă românească de acest tip, dedicată companiilor mici şi mijlocii de dezvoltare web – va fi lansată oficial de către Netbears pe 4 iunie.

Ştiri pe aceeaşi temă

Această platformă oferă servicii de testare a capacităţii de susţinere a traficului pe un site, iar noutatea pe care o aduce în piaţa din România constă în faptul că oferă suport pentru simularea exactă a paşilor unui utilizator.

Astfel, cu Rungutan va fi posibilă testarea anumitor segmente de pe un site, definind exact testele bazate pe comportamentul utilizatorului, conform rapoartelor preluate din aplicaţii precum Google Analytics, Facebook Pixel, Hotjar.

Pe lângă aceasta, cu Rungutan testerii se pot conecta şi edita sau vizualiza testele fiecăruia din echipă, pot programa data exactă la care să ruleze teste fără intervenţia lor şi pot simula teste în acelaşi timp din peste 15 regiuni diferite ale lumii.

În ceea ce priveşte partea de costuri ale unui abonament de acces Rungutan, utilizatorii au 2 opţiuni. Aceştia pot alege fie un abonament lunar sau anual, în funcţie de numărul de credite de care au nevoie pentru testele programate, fie pot alege opţiunea de Pay per Test. Această opţiune a fost gândită special în acord cu profilul companiilor vizate, care nu fac Load Testing în mod consistent. În acest fel, companiile au acces gratuit la platformă şi la funcţionalităţile acesteia, iar facturarea se va realiza doar în baza testelor propriu-zis rulate.

Costul abonamentelor variază între 20 şi 99 dolari per membru de echipă, oferind între 50 şi 450 de credite disponibile, iar costul unui test de bază este de aproximativ 5 dolari.

Pe toată perioada lunii iunie, fondatorii Rungutan pregătesc oferte speciale la abonamentele anuale, ce pot fi achiziţionate în baza unui cod promo ediţie limitată, disponibil atât pe site-ul oficial rungutan.com, cât şi pe reţelele profesionale şi de socializare începând cu 4 iunie. De asemenea, toţi cei ce vor să testeze platforma o pot face în mod gratuit, timp de o lună, dacă se înscriu pe site-ul oficial al acesteia. Pe toată perioada acestui Free Trial, cei interesaţi vor avea acces la beneficiile asociate abonamentului Enterprise şi pot rula teste conform acestui plan.

Platforma a fost dezvoltată din resurse proprii, astfel că fondatorii cred în capacitatea acestui produs, dar şi în valoarea adăugată pe care o pot aduce utilizatorilor finali. În acelaşi timp, aceştia ţintesc în primă fază o investiţie de 150.000 $ pentru a mări echipa şi pentru a începe lucrul la versiunea Enterprise a platformei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: