Un startup românesc a obţinut o finanţare importantă de la un fond de investiţii din Dubai

Un startup românesc a obţinut o finanţare importantă de la un fond de investiţii din Dubai

Prima ediţie a acceleratorului Techstars Dubai, un program care se concentrează pe zona de Smart Cities, realizat de Techstars împreună cu Ginco, a selectat proiectul românilor de la The Pole Society.

Ştiri pe aceeaşi temă

Techstars este unul dintre cele mai selective acceleratoare la nivel global, sub 2% dintre aplicanţii la program fiind admişi. Proiectul The Pole Society constă într-o platformă inteligentă dedicată campaniilor publicitare desfăşurate în mediile Digital Out Of Home (DOOH)

Compania condusă de Bogdan Savonea a obţinut finanţare de la Techstars şi Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor. Sergiu Gruiţă, fost Media Manager Europe la P&G, şi Matei Psatta, fost director de marketing Vola.ro şi director de strategie digitală la Leo Burnett, s-au alăturat echipei The Pole Society.

The Pole Society (TPS) Engage înseamnă o singură platformă conectată în diferite reţele de ecrane digitale indoor şi/sau outdoor din oraşe, ţări şi continente diferite. Prin intermediul platformei, un utilizator poate demara campanii publicitare pe mediile Digital Out Of Home (DOOH), atât indoor cât şi outdoor, indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate ecranele fizice. De asemenea, platforma oferă oportunităţi avansate de targetare prin eliminarea restricţiilor de timp – un utilizator putând selecta chiar şi numai o oră de publicitate, precum şi posibilitatea derulării campaniilor cu conţinut reactiv, care se adaptează mediului şi audienţei.

În pachetul standard, orice utilizator are acces la contextualizarea campaniilor pe bază de timp, trafic şi vreme. Pentru campanii cu adevărat unice, pot fi utilizate baze de date proprii ale utilizatorului platformei sau triggere avansate bazate pe AI şi Computer Vision, care includ, printre altele, date demografice în timp real şi analiză detaliată a traficului auto.

Totodată, The Pole Society anunţă un parteneriat global cu startup-ul Omni X Labs din Statele Unite ale Americii, membru Techstars Dubai, companie specializata pe analiza de tip machine learning a traficului auto. Omni X Labs oferă oportunităţi de targetare variată şi reporting pe traficul auto din proximitatea panourilor digitale.

Platforma TPS Engage este activă in România din Aprilie 2017 în parteneriat cu Phoenix Media şi administrează exclusiv portofoliul media al Globalworth. The Pole Society este membru fondator al European Tech Alliance.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: