Se împart milioanele de lei pentru firmele Consiliului Local. Vezi cum se distribuie banii!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consiliul Local Timişoara se întâlneşte astăzi în şedinţă, iar pe ordinea de zi sunt peste 40 de proiecte.Trei dintre propuneri se referă la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru Administrarea Domeniului Public, SC Pieţe şi Colterm.

Consilierii au în mapa şedinţei de astăzi mai multe proiecte de hotărâre, printre care şi proiectele prin care se împart banii la Colterm, Pieţe şi ADP. Potrivit referatelor, ADP estimează pentru 2011, venituri de 10,5 milioane de lei, bani obţinuţi în cea mai mare parte din exploatarea parcărilor. ADP propune şi un plan de chletuieli, care se ridică la 8,7 milioane de lei. Din aceşti bani, aproape jumătate, 3,9 milioane de lei, sunt destinaţi cheltuielilor de personal. De asemenea, aproximativ 40.000 de lei sunt dedicaţi cheltuielilor de protocol, reclamă şi publicitate şi sponsorizare.

Zeci de milioane la Colterm

Tot astăzi se pune în discuţie aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli de la Colterm. Potrivit datelor postate pe siteul Primăriei Timişoara, Colterm a obţinut anul trecut  venituri de 250.000.000 de lei. În acest an, reprezentanţii Colterm estimează venituri de aproximativ 236.000.000 de lei, din care 51.000.000 de lei sunt numai cheltuielile de personal. Dintre acestea 38.000.000 sunt slariile brute, iar peste 8.000.000 de lei sunt contribuţiile sociale. Colterm trebuie să plătească şi contribuţiile pe care nu le-a plătit anul trecut şi pentru care a primit o penalizare de jumătate de milion de lei. În şedinţa de astăzi se aprobă şi banii pentru SC Pieţe SA. Proiectul arată că în acest an şefii de la Pieţe estimează venituri mai mici decât anul trecut. Dacă anul trecut s-a aprobat un buget de 8,4 milioane de lei, în acest an pieţarii estimează venituri de şapte milioane de lei. Din aceşti bani, 1,5 milioane de lei merg în cheltuielile de personal.

Controverse pe tema impozitelor din 2012

Unul din proiectele aflate astăzi pe ordinea de zi se referă la taxele şi impozitele locale pentru 2012. Reprezentanţii Primăriei Timişoara susţin introducerea a 12 taxe noi, dar un grup de consilieri se opune categoric, militând mai degrabă pentru menţinerea valorilor, dar reducerea numărului de taxe.

Timişoara

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite