FOTO „Conacul Ambrozy” a fost lansat la 40 de metri, deasupra viilor de la Recaş

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lansarea mărcii "Conacul Ambrozy" de la Cramele Recaş s-a făcut pe o platformă-restaurant, ridicată la 40 de metri deasupra viilor, cu ajutorul unei macarale.

Cramele Recaş au ales un mod cu totul inedit pentru a lansa cea mai nouă marcă de vin, "Conacul Ambrozy", care poartă numele unei familii de conţi maghiari din Banat. 

Conacul luat ca model este cel aflat la Moşniţa Nouă, care a fost construit în anul 1882. Pentru acest eveniment, a fost adus conceptul belgian „Dinner in the sky”, care se află de trei ani în România (este a 30-a din lume), însă pentru prima dată în vestul ţării.


Acesta presupune o doză de senzaţii extreme la înălţime. Platforma-restaurant are 20 de locuri şi a fost ridicată cu o macara la o înălţime de 40 de metri, deasupra viilor de la Recaş. 

Participanţii la eveniment au fost prinşi în hamuri, iar sus în văzduh au degustat vinul "Conacul Ambrozy". O urcare cu platforma-restaurant costă 200 de euro de persoană, însă cei de la „Dinner in the sky” nu duc lipsă de clienţi. 
 

Printre cei care au avut parte de o experienţă „Dinner in the sky” au fost şi 20 de timişoreni, care au câştigat un concurs pe Facebook. 

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite