Primăria Târgovişte are nevoie de un consilier juridic superior
0
Candidatul ideal trebuie să aibă studii universitare de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, profil drept şi minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă:
-formularul de înscriere;
-copia actului de identitate;
-copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazierul judiciar;
-adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Detalii suplimentare, pe adresa primăriei: pmtgv.ro