Centrul NaturHouse, acum şi în Târgovişte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Participanţii la eveniment vor putea fi consultaţi gratuit!
Participanţii la eveniment vor putea fi consultaţi gratuit!

Miercuri, la ora 12.00, Centrului NaturHouse îşi va deschide uşile şi în Târgovişte. NaturHouse este furnizor premium de servicii şi produse în domeniul nutriţiei. Firma propune un sistem de reducere, control şi menţinere  a greutăţii. Participanţii la eveniment vor putea fi consultaţi gratuit!

Istorie NaturHouse 

In 1973, Felix Revuelta, fondatorul marcii, este angajat de o importanta firma din domeniul dietetic pentru efectuarea unei analize economice deoarece firma respectiva traversa un moment dificil.

Directorul firmei ii propune sa puna in practica aceasta analiza, iar dupa cativa ani firma atinge venituri de peste trei mii de milioane de pesete.

1986, dupa achizitionarea acestei firme de catre o multinationala, Felix isi vinde actiunile si infiinteaza Grupo Kiluva, grupul careia ii va apartine reteaua de francize Naturhouse.

1989-1991, firma cunoaste o crestere considerabila, ajungand la saptezeci de angajati, cu cifre de vanzari de 5.5 milioane de euro.

In 1991 se liberalizeaza piata produselor dietetice, motiv pentru care in urmatorul an intra pe piata noi jucatori.

1992, Kiluva deschide in Vitoria primul magazin cu numele Naturhouse. Obiectivele firmei sunt acelea de a profesionaliza sectorul si a dezvolta un model antreprenorial care sa poata functiona prin sistemul de francize. Magazinul este situat intr-o zona emblematica a orasului, oferind diverse servicii: de la produse dietetice la masaje si produse de cosmetica.

1993, se deschide al doilea magazin Naturhouse, dar cu un concept complet diferit: un local inchiriat intr-o zona cu chirii medii, in care se vand numai complemente dietetice. In urmatorii ani, se vor deschide inca doua magazine, incepand sa prinda forma modelul Naturhouse actual.

1997, Grupo Kiluva si reteaua sa de francize Naturhouse initiaza o crestere spectaculoasa, intensificandu-se in mod remarcabil deschiderea de francize si magazine proprii.

1999, deschiderea primului centru Naturhouse in strainatate: extinderea internationala a marcii se initiaza in Portugalia in 2005. Grupul isi intensifica activitatea internationala si cu o schema de 385 de angajati, detine magazine in tari ca Germania, SUA, Franta, Italia, Grecia, Guatemala, Honduras, Mexic, Polonia, Portugalia si Venezuela.

2006, ii este decernat premiul pentru internationalizare de catre Grup Dossier Economic si premiul pentru Firme Emergente si Premiul Intreprinzator Emergent 2006, organizat de Ernst&Young si IESE. Grupo Kiluva achizitioneaza Laboratorios Abad, Laboratorios Kelp si o fabrica in Lotz, Polonia, pentru a furniza produse magazinelor din Europa Centrala. 

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite