Motivul pentru care un bărbat din Prahova a reclamat ANPC-ul la ANPC

0
Publicat:

  Un bărbat din Prahova a reclamat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) la ANPC, în semn de protest pentru lipsa unui răspuns în termenul de 30 de zile, prevăzut de lege, la o reclamație anterioară. Totul ar fi pornit de la niște bilete de avion cumpărate de pe o platformă de profil, al căror preț, spune bărbatul, s-ar fi schimbat „în timp real”, potrivit Observatorul prahovean.  

FOTO: Observatorul Prahovean
FOTO: Observatorul Prahovean

Atunci când achiziționezi online un produs sau un serviciu te orientezi și după preț. Odată afișat, ar trebui să rămână același până în momentul finalizării tranzacției. Iată că nu mereu este așa, schimbările producându-se chiar când încerci să finalizezi tranzacția.

De aici a pornit și nemulțumirea prahoveanului, care apoi a regretat utilizarea unui site de specialitate pe care îl considera de încredere. Cert este că nu a dorit să lase problema neclarificată din punct de vedere legal, așa că a cerut ajutorul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC).

Dacă reprezentanții companiei i-au răspuns explicând că variațiile de tarif sunt un aspect complex și dinamic al industriei aviatice, lucru specificat pe site, reprezentanții ANPC  nu i-au transmis nimic oficial în termenul legal de 30 de zile, redirecționându-i doar petiția către filiala din Sibiu. 

FOTO: Observatorul Prahovean
FOTO: Observatorul Prahovean

Supărat că este ignorat de autoritățile care ar trebui să îl protejeze, bărbatul a făcut o nouă reclamație. De această dată a reclamat ANPC la... ANPC. 

„Un român a reclamat ANPC la ANPC. Mă cheamă Decebal. Sunt convins că după ce fac reclamația asta nu am cum să mai primesc soluționare pozitivă pentru speța inițială. Dar măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine merită exact același tratament”, a declarat acesta pentru sursa citată.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite