Dacia a vândut vehiculul numărul 3.000.000

0
Publicat:
Ultima actualizare:
IDacia a vândut exemplarul cu numărul 3.000.000
IDacia a vândut exemplarul cu numărul 3.000.000

Exemplarul Dacia cu numărul 3 000 000 este un Sandero Stepway şi a fost achiziţionat ieri, la  Salonului Auto de la Paris, de un client din Spania.


  Clientul spaniol a primit chiar din partea lui Nicolas Wertans, directorul de vânzări al grupului Renault la nivel mondial,

 Motive de Mândrie pentru Dacia

În cei 10 ani de prezenţă pe pieţele mature din Europa, Dacia are cu ce se lăuda.  „Cu 3 milioane de vehicule vândute în mai puţin de 10 ani, Dacia este un caz unic în universul auto mondia.  Marca Dacia a creat şi a întreţinut un puternic climat de încredere şi de proximitate cu clienţii săi, totul datorită unei promisiuni simple şi clare care răspunde întocmai aşteptărilor unei clientele aflate în căutarea unor vehicule fiabile, sigure, cu echipamente şi prestaţii moderne la preţuri accesibile”, a declarat Nicolas Wertans, Director de Vânzări al Grupului Renault la nivel mondial..

 Povestea acestui succes a început în  2004, an ce se anunţa unul excelent pentru Dacia, în contextul în care vânzările mărcii progresau cu 24,4% pe primul semestru.

Dacia - marca ce oferă cea mai tânără gamă de modele din piaţa auto mondială - înregistrează o creştere a rezultatelor în toate ţările din Europa. Este vorba despre o creşterea vânzărilor de 36,2% pe primul semestru al anului în curs.

De altfel, Dacia a reuşit să crească în cotă de piaţă în toate ţările bazinul mediteranean, în ciuda unor contexte economice mai puţin favorabile.

Dacia va pătrunde şi pe piaţa din Israel

Marca Dacia continuă să se dezvolte iar, ca element de noutate, va începe să fie comercializată şi pe piaţa din Israel înainte de sfârşitul anului, aceasta după ce în 2013 s-a lansat cu succes în alte 6 ţări: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru şi Malta.

Dincolo de succesul său comercial incontestabil, Dacia a ştiut să adune în jurul ei numeroşi clienţi cares-au regăsit în conceptul de „smart buy” promovat de marcă la nivel internaţional. În multe ţări, clienţii se adună pentru a schimba păreri, dar şi pentru că împărtăşesc valorile promovate de marcă: spiritul liber, simplitatea şi generozitatea.

Evenimentele de acest gen iau din ce în ce mai multă amploare şi se transformă, cu fiecare an, în adevărate momente de convivialitate ce creează o legătură puternică între clienţi şi marcă.

Peste 2 milioane de fani

Dacia este prezentă şi pe reţelele sociale, unde a reuşit deja să strângă peste 2 milioane de fani pe Facebook, în doar 4 ani.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite