Vânzătoarea unui magazin a primit 1.000 de euro de la o clientă nemulţumită: „M-am răzbunat. Cer iertare”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Situație ciudată în Botoșani, unde o femeie a intrat într-un magazin și i-a dat vânzătoarei un plic în care se aflau 1.000 de euro. „Am cumpărat nişte produse de la voi care nu erau bune şi m-am răzbunat. Cer iertare. 1000 de euro despăgubiri”, scria în mesajul din plic. 

Clienta nemulțumită a lăsat 1000 de euro în plic FOTO: Monitorul de Botoșani
Clienta nemulțumită a lăsat 1000 de euro în plic FOTO: Monitorul de Botoșani

Potrivit Monitorul de Botoșani, o femeie a intrat într-un magazin din oraș, a mers direct la casieriţă şi i-a înmânat un plic, apoi a plecat fără să spună nimic. Curioasă, vânzătoarea a deschis plicul, în care a găsit suma de 1000 de euro, în bancnote de 100 de euro. Alături de bani era scris şi un scurt mesaj. „Am cumpărat nişte produse de la voi care nu erau bune şi m-am răzbunat. Cer iertare. 1000 de euro despăgubiri”.

Casieriţa a anunțat incidentul la Poliţie. Femeia le-a predat politiștilor banii și a povestit că persoana care a lăsat plicul este o clientă obişnuită a magazinului şi care chiar locuiește în zona respectivă. 

„Comportamentul doamnei care a restituit suma respectivă este unul corect și recomandat în astfel de situații. Reamintim faptul că însușirea unui bun găsit sau ajuns din eroare în posesia noastră constituie infracțiune și se pedepsește conform legii, dacă nu este predat poliției în termen de 10 zile”, a transmis agentul principal Delia Nenişcu, purtător de cuvânt al IPJ Botoşani.

Potrivit sursei citate, polițiștii au identificat deja persoana care ar fi lăsat plicul cu bani în magazin, însă nu au reușit încă să dea de ea pentru a-i înapoia banii.

Botoşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite