Meniuri în așteptare la un restaurant din Bacău. Clienții plătesc, nevoiașii mănăncă

0
Publicat:

Restaurantul Heaven`s Catering din Bacău pune la dispoziție meniuri preplătite pentru cei aflați în dificultate. Clienții pot achita un meniu, iar cei în situații precare pot beneficia gratuit de o masă caldă.

Restaurantul a pregătit meniuri în așteptare pentru persoanele sărace FOTO bacau.net
Restaurantul a pregătit meniuri în așteptare pentru persoanele sărace FOTO bacau.net

„Felicitări Heaven`s Catering pentru inițiativă. Dacă aveți cunoșțință despre persoane care chiar au nevoie de o masă caldă, țin să vă anunț că momentan sunt 5 meniuri în așteptare (am mai achitat și eu unul)”, a scris Răzvan, un client care a achitat un meniu, pe o rețea de socializare, potrivit bacau.net.

Reprezentanții restaurantului au explicat inițiativa lăudabilă.

„Este vorba despre un proiect de responsabilitate socială prin care vom oferi un meniu cald, unui om aflat în dificultate, care nu și-l poate permite singur. Cum funcționează? Clientul cumpără un astfel de meniu, care rămâne în așteptarea unui om nevoiaș, iar echipa noastră va oferi mâncarea în locația noastră”, au precizat reprezentanții Heaven`s Catering.

„Dacă îţi e foame”

Inițiativa există și în alte zone ale țării. În fiecare seară, la închiderea programului, o reţea de restaurante fast-food din Piteşti agaţă de uşile localurilor câte o sacoşă cu diferite produse care nu au fost vândute în ziua respectivă, cu mesajul: „Dacă îţi este foame”.

Cristian Lăzărescu şi Mihai Hirică, cei care deţin brandul Mr. Crispy, au experienţă în ceea ce priveşte acţiunile caritabile şi ajută constant persoanele nevoiaşe sau cu probleme de sănătate. 

„Ideea a pornit de la surplusul ce rămâne seară şi pe care îl dăm la angajaţi, iar aceştia îl duc la familii nevoiaşe. Ne-a fost mult mai uşor să lăsăm câte o sacoşă cu diverse produse agăţată de uşa fiecărui restaurant în fiecare seară. Noi suntem implicaţi în mai multe acţiuni caritabile. Avem o tradiţie de ani de zile în acest sens”, spune Cristian Lăzărescu, administrator Mr. Crispy.

Lăudabila iniţativă s-a lovit în câteva rânduri şi de situaţii jenante, întâlnite în faţa restaurantului Mr. Crispy din cartierul piteştean Găvana când, după cum precizează Cristian Lăzărescu, mai mulţi tineri aşteptau după colţ ca să plece angajaţii şi să ia sacoşa cu mâncare şi chiar se luau de aceştia că nu scot mai repede punga. „E penibil”, a comentat Lăzărescu. În cazul în care aceste probleme se vor repeta, mâncarea rămasă la respectivul restaurant va fi dusă săptămânal la un orfelinat din oraşul Ştefăneşti.

Bacău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite