Profit în creştere la aceeaşi cifră de afaceri pentru Albalact în primul semestru din 2012
0Compania Albalact continuă să raporteze creşteri în primul semestru al acestui an, realizând obiectivele de business bugetate. Cifra de afaceri a companiei înregistrată în semestrul I 2012 se menţine la nivelul cifrei raportate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
În 2012, Albalact a raportat o cifră de afaceri de 165.897.770 lei, în timp ce în primul semestru 2011, compania a avut o cifră de afaceri de 165.869.656 lei. Profitul net pe primul semestru al acestui an este de 3.577.753 lei, cu 58% mai mare decât profitul din primul semestru al anului 2011 (2.263.859 lei).
“Considerăm că rezultatele sunt bune, se încadrează în liniile bugetate, în condiţiile de piaţă actuale. Aşa cum am anunţat, anul acesta am dezvoltat portofoliul de produse, am lansat o gamă nouă, diversificată, de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul Rarăul şi am extins şi portofoliul brand-ului Zuzu cu produse ambalate la pahar. Ne pregătim să intrăm în categorii noi de piaţă în a doua jumătate a anului”, a declarat Irina Măndoiu, director comercial Albalact.
„După ce a încheiat investiţii importante în fabrica Rarăul, de curând Albalact a adus pe piaţă o gamă nouă de brânză proaspătă de vaci, cu produse diversificate şi originale, atât la nivel de ingrediente şi reţetă, cât şi la nivel de inovaţie în ambalaje. Odată cu noua gamă, compania a introdus o reţetă proprie - brânza de vaci Moldoviţa, un amestec de brânză de vaci cu smântână si puţină sare. Portofoliul mai cuprinde alte sortimente de brânză proaspătă tip gustare şi desert, dar şi două sortimente tip ingredient, pentru plăcinte şi prăjituri, unice pe piaţă. Pentru gama Rarăul, Albalact a lansat şi o nouă campanie de comunicare TV la nivel naţional, completată cu activităţi de PR şi activităţi de trade marketing şi online”, se afirmă într-un comunicat de presă al companiei.
Compania Albalact este pe locul 3 în topul producătorilor de lactate din România, având o tradiţie de peste 40 de ani pe piaţa românească. Albalact s-a impus pe piaţă cu brandurile sale Zuzu şi Fulga, cu respectarea standardelor de calitate a produselor, o politică de preţuri competitivă, ambalaj modern şi inovaţie. În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare (conform datelor de piaţă AC Nielsen, Ianuarie 2012)*, dar este lider şi în total piaţă de lapte (lapte UHT şi lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% în valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012)*.
Albalact este lider de piaţă şi pe segmentul untului de masă cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27.63% în valoare (conform datelor de piaţă AC Nielsen, Decembrie 2011-Ianuarie 2012)*. Cu smântana Albalact, compania ocupă de asemenea primul loc pe acest segment. Astăzi, Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact şi Rarăul.
În 2008, Albalact a intrat pe segmentul brânzeturilor cumpărând pachetul majoritar de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, sub brandul omonim Rarăul. În prezent, Albalact deţine 99% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc.
Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii trei producători de lapte şi produse lactate din România. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 600 de angajaţi şi peste 6.000 de acţionari şi este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti. Pachetul majoritar de acţiuni este deţinut de familia Ciurtin din Alba Iulia.