Tinerii români care au luat aurul la Cyber Young Lions, la Cannes: Orice competiţie este o experienţă. De ce să nu te şi distrezi?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bianca Dumitraşcu şi Răzvan Ghilencea sunt doi tineri de excepţie care au luat anul acesta aurul la Cannes, în cadrul competiţiei Cyber Young Lions. Până să ajungă acolo însă, browserele lor au fost „încărcate” cu 15 ferestre despre advertising, nopţi nedormite şi scenarii învăţate „pe de rost”.

Bianca are 25 de ani si spune ca experimenteaza cu arta in diferite moduri; dupa ce a terminat facultatea de Design la Universitatea Nationala de Arte, a inceput incet-incet sa invete ce inseamna branding si publicitate. De un an este director la Friends TBWA, unde l-a si cunoscut pe Razvan. „Ambitia noastra comuna ne-a ajutat ca intr-un timp foarte scurt sa realizam lucruri care acum cateva luni pareau doar fictiuni. Ne completam si invatam in fiecare zi unul de la altul”, spune tanara.

Razvan are 24 de ani si, la randul sau, se descrie ca un om care in timpul studiilor a „facut parte din mediocritate, am fost elevul acela comun. Ce m-a ajutat a fost ca imi place publicitatea”. Apoi a discutat cu Bianca si si-au propus sa faca mai mult. „De atunci am inceput sa tragem tare, sa facem lucruri si sa ne uitam dupa oportunitati. Asa am ajuns la The Alternative School for Creative Thinking”.

Cei doi au rezolvat foarte bine brieful The Fred Hollows Foundation, organizatie non profit specializata in domeniul sanatatii oculare. Cele 38 de echipe intrate in competitie au avut de prezentat o idee si solutia unei campanii digitale integrate care sa atraga atentia asupra faptului ca 80% dintre cazurile de orbire la nivel global pot fi tratate sau prevenite.

Ideea lor, numita The Blind Shopping, activa eBay.com ca platforma de referinta pentru a demonstra cat de complicate pot fi cumparaturile pentru nevazatori, apeland astfel la atentia, empatia si suportul celor care viziteaza site-ul, a fost considerata cea mai buna interpretare a brief-ului de catre juriul condus de catre Susan Bonds, Chief Executive Officer, 42 Entertainment.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite