Sanoma Hearst a cumpărat "Femeia"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sanoma Hearst România va lansa revista "Femeia de azi", publicaţie ce va înlocui titlul "Bine!", după ce grupul de presă a achiziţionat de la societatea Publicaţia Femeia brandurile "Femeia",

Sanoma Hearst România va lansa revista "Femeia de azi", publicaţie ce va înlocui titlul "Bine!", după ce grupul de presă a achiziţionat de la societatea Publicaţia Femeia brandurile "Femeia", "Femeia modernă" şi "Noua femeie". "Femeia de azi" se poziţionează tot pe segmentul mass-market, însă, spre deosebire de "Bine!", se doreşte a fi un produs mai popular, atât prin preţ, cât şi prin abordare. "Femeia de azi" va costa 0,85 de lei, fiind astfel cel mai ieftin produs de pe piaţa revistelor mass-market pentru femei. Până la sfârşitul anului, Sanoma Hearst intenţionează să înregistreze vânzări de aproximativ 100.000 de exemplare pentru "Femeia de azi", dintre care o treime să se efectueze în Bucureşti.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite