Produsele Caroli se diferentiaza de cele ale concurentei prin calitate
0Produsele Caroli nu contin coloranti sintetici, mdm si au un numar minim de conservanti
Firma Caroli a fost infiintata in 1994 in Bucuresti si si-a inceput activitatea intr-o fabrica de mezeluri de capacitate mica. De la inceput principala preocupare a actionarilor a fost calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor. La ora actuala, Caroli reprezinta una din principalele companii din domeniul productiei si distributiei de preparate si specialitati din carne de pe piata romaneasca. "In sprijinul acestei afirmatii vin cu argumentul ca in ultimii 5 ani Caroli a ajuns sa ocupe o pozitie de top in clasamentul producatorilor de mezeluri", afirma presedintele Caroli, dl. Tatal El Solth, care a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu. - Produsele sunt importate sau le fabricati in Romania? - Toate produsele Caroli sunt fabricate in Romania. In anul 2002, in aprilie, compania noastra a inaugurat fabrica din Pitesti, acest lucru reprezentand un pas important in consolidarea pozitiei noastre pe piata mezelurilor din Romania. Am investit peste 5 milioane de euro in spatii moderne si utilaje performante importate de la cele mai renumite firme producatoare din domeniu. Aceste utilaje au permis extinderea capacitatii de productie pana la 60 tone/zi. In fabrica noastra toata tehnologia respecta normele de productie impuse de UE. Am realizat cercetari si teste de-a lungul anilor, ceea ce a condus la impunerea produselor noastre pe piata. - Cum va asigurati distributia? - Distributia o asiguram prin divizia noastra destinata acestei activitati. Avem la ora actuala un parc de 100 autovehicule dotate cu instalatii de refrigerare. Misiunea noastra este sa asiguram calitate constanta clientilor nostri si de aceea punem accent pe promptitudinea livrarilor si calitatea produselor. - Spuneti-ne cate ceva despre gama de produse Caroli. - Caroli este la ora actuala un brand cu o valoare mare pe piata romaneasca. Oferim calitate si o gama larga de produse precum: parizere, salamuri, carnati si cremwursti, sunci, specialitati etc. Produsele Caroli se diferentiaza de cele ale concurentei in primul rand prin calitate, produsele Caroli nu contin coloranti sintetici, mdm (carne de pasare dezosata mecanic) si au un numar minim de conservanti. Grija pentru calitatea produselor oferite consumatorului este atestata si de faptul ca firma Caroli dispune de un laborator propriu de analize si control certificat, astfel incat intregul circuit de productie de la materie prima pana la produsul finit este atent verificat. Produsele Caroli respecta normele privind aditivii alimentari destinati utilizarii in produsele alimentare pentru consum uman, norme inspirate din directivele Uniunii Europene in domeniu. Am lansat de curand o gama noua de produse crud-uscate cum ar fi: Salam vara extra, Salam casa, Carnati Caroli, Carnati plai si dezvoltam permanent celelalte game de produse. Avem o preocupare constanta pentru a crea retete noi pe gustul consumatorilor romani. In acest sens, colaboram cu specialisti straini din domeniul tehnologiei alimentare folosind materie prima de cea mai buna calitate, ingrediente si condimente care dau produselor un gust unic. - Anul acesta ati inceput o campanie de comunicare. De ce tocmai acum? - Din anul infiintarii firmei si pana anul acesta ne-am concentrat pe realizarea unei infrastructuri care sa sustina pe deplin, la strandarde cat mai bune, un produs de calitate. De aceea, ani de-a randul am investit in fabrica, in tehnologie, in distributie si in oameni. Acum ne consideram suficient de maturi, iar piata s-a dezvoltat si ea. In aceste conditii este clar ca ai nevoie de comunicare. Consumatorii iti stiu produsele, dar este necesar sa iti cunoasca si valorile "morale" ale brandului tau, viziunea companiei tale. In incheiere, as vrea sa spun ca, intr-un timp relativ scurt, produsele Caroli au cucerit o mare cota de piata si ca aceasta performanta o datoram in principal celor 700 de angajati de care dispune firma, cat si tuturor partenerilor nostri de afaceri. Noi credem ca experienta noastra tehnica si comerciala implica responsabilitatea de a fabrica produse sanatoase, de cea mai buna calitate si in acelasi timp necesitatea de a contribui la o dezvoltare durabila a pietei preparatelor din carne in Romania.