Peste 60% din orăşeni folosesc gelul de duş o dată pe zi, în timp ce 56% folosesc şamponul de câteva ori pe săptămână

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 60% dintre locuitorii de la oraşe folosesc gelul de duş cel puţin o dată pe zi, potrivit unui studiu realizat în noiembrie de Exact Cercetare şi Consultanţă. De asemenea, 56% dintre orăşeni au precizat că folosesc şamponul de câteva ori pe săptămână.

„Femeile din mediul urban folosesc gelul de duş cel puţin o dată pe zi în procent de 72%, în timp ce bărbaţii în procent de doar 51%. Un consum mai scăzut comparativ cu media urbană este observat şi în cazul locuitorilor oraşelor Moldovei (49%), în cel al angajaţilor cu studii medii (50%), dar şi în cel al elevilor şi studenţilor (53%)”, declară Lăcrămioara Loghin, directorul general al Exact Cercetare şi Consultanţă. 

Potrivit studiului citat, 26% dintre românii care locuiesc la oraş optează pentru gelul de duş doar de câteva ori pe săptămână. În Moldova apare mai mult acest comportament: 36% menţionează că folosesc doar de câteva ori pe săptămână acest produs, cu 10% peste media urbană.  

În privinţa folosirii şamponului, 56% dintre orăşeni au precizat că aleg să îl folosească de câteva ori pe săptămână. 

„La fel ca şi în cazul gelului de duş, se constată diferenţe atunci când este analizat comportamentul în funcţie de genul respondenţilor: femeile optează în procent mai mare pentru această frecvenţă - 65% / vs. / 47 % în cazul bărbaţilor. Un comportament similar cu cel al femeilor se înregistrează şi în cazul tinerilor (elevi şi studenţi – 65%)”, potrivit studiului citat. 

De asemenea, 83% dintre românii de la oraş folosesc cel puţin o dată pe zi săpunul lichid, doar în cazul celor cu un nivel scăzut de educaţie se înregistrează un consum zilnic mai scăzut, de 70%.  

Întrebaţi în legătură cu frecvenţa cu care au achiziţionat în ultimele şase luni produse de îngrijire a corpului, jumătate dintre românii de la oraş au cumpăr lunar aceste produse - 48% în cazul săpunului lichid, 50% în cazul gelului de duş şi 51% în cazul şamponului. 

La acest studiu, care a fost făcut în luna noiembrie, au participat persoane cu vârste cuprinse între 15 şi 59 de ani, rezidente în mediul urban şi utilizatoare de internet. Volumul eşantionului a fost de 1.097 respondenţi. Aceştia au fost selectaţi din panelul Exact Cercetare şi Consultanţă, care conţine 43.000 de respondenţi.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite