Nextbloodfluencer: influencerii binelui, noul trend în (in)formarea noii generații de donatori de sânge

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Programul Național “N-avem SÂNGE?!”  lansează campana #nextbloodfluencer, (in)formarea noii generații de donatori fideli de sânge

Foto comunicat nextBF png

#nextbloodfluencer: (In)Formăm viitoarea generație de donatori fideli de sânge a României

Asociația HEM, care are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), anunță lansarea campaniei #nextbloodfluencer. Campania are scopul de a inspira și (in)forma o nouă generație de donatori fideli de sânge, pregătiți să răspundă nevoilor constante ale sistemului de sănătate din România.

Prin această inițiativă, Asociația HEM își propune să încurajeze tinerii să devină influenceri ai binelui, #nextbloodfluencer – donatori care vor inspira și motiva prin exemplul lor personal, contribuind la salvarea de vieți.

„Ne dorim ca tinerii să înțeleagă că fiecare donare de sânge poate face diferența între viață și moarte pentru cineva aflat în suferință. Mai mult decât atât, ne dorim să explicăm și mai bine senzația de conexiune și de sens pe care o au cei care donează consecvent. Garanția sănătății fiind un plus implicit pentru donatori, în toată această poveste. Implicându-se în demersul nostru, unii dintre tineri își vor putea recâștiga o părte uitată din sufletul lor și toți cei implicați vor avea certitudinea valorii gestului lor, de înaltă umanitate.  Astfel, prin #nextbloodfluencer, le oferim șansa de a deveni eroi ai comunităților din care fac parte, inspirând și alte persoane să li se alăture. Fiecare donator fidel este o resursă valoroasă pentru sănătatea României, fie că ne referim la trup sau la suflet”, a declarat Marian Costache, #bloodfluencer co-fondator și președinte al Asociației HEM

Obiectivele campaniei #nextbloodfluencer sunt:

·       (in)formarea viitoarei comunități de donatori fideli: crearea unei generații de donatori constanți, care să înțeleagă importanța donării periodice de sânge și să participe activ la acoperirea nevoilor critice din spitale;

·       educație și conștientizare: prin intermediul campaniei, tinerii vor învăța despre impactul vital al donării de sânge și cum un simplu gest poate avea un impact asupra sănătății oamenilor;

·       mobilizarea unei generații conectate: în cadrul campaniei, tinerii între 16 și 25 de ani vor fi informați despre cele mai importante aspecte de reţinut privind donarea de sânge prin 18 episoade video descriptive, susţinute de ghiduri PDF şi pagini web cu informaţii extinse pe fiecare dintre subiectele acoperite, campania urmând a fi extinsă în 2025 şi prin activări la nivel naţional în cadrul Caravanei #nextbloodfluencer. Materialele pot fi urmărite aici: https://n-avemsange.ro/nextbf/

Participarea în campanie se face foarte simplu. Tinerii sunt invitați să se alăture campaniei prin următorii pași:

1.    Donarea de sânge la cel mai apropiat centru de transfuzie.

2.    Implicarea pe social media, prin distribuirea experienței personale de donare și utilizarea hashtag-ului #nextbloodfluencer.

3.    Inspirația și provocarea prietenilor să devină și ei donatori, contribuind astfel la extinderea rețelei de donatori fideli.

Campania vine ca un pas firesc în cadrul programului “N-avem SANGE?!” de a crește numărul donatorilor fideli, în spiritul ideii că donarea de sânge nu este doar o acțiune de moment, ci un angajament continuu pentru salvarea de vieți. Toți participanții care vor dona sânge și vor împărtăși povestea lor devin adevărați influenceri ai binelui în societate. Aici puteți găsi detalii despre campanie și despre cum puteți dona sânge: www.n-avemsange.ro

Asociația HEM

Asociația HEM are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), al cărui principal obiectiv este creșterea numărului de donatori sanguini, fidelizați. Principalele modalități prin care programul urmărește atingerea acestui obiectiv îndrăzneț sunt atât campaniile de promovare a beneficiilor pentru sănătate ale donării de sânge cât și creșterea comunității #bloodfluencer (donator și/sau susținator al donării de sânge). 

#bloodfluencer Marathon este unicul eveniment de alergare dedicat exclusiv promovării donării de sânge și reprezintă uniunea celor două direcții dezvoltate in cadrul “N-avem SÂNGE?!”. Este organizat în fiecare an cu ocazia Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge, iar ediția cu numărul 5 va avea loc în data de 14 iunie 2025. 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite