„Adevărul“ face precizări legate de întârzierea livrării colecţiilor „Tom şi Jerry“ către abonaţii săi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
TOM şi JERRY
TOM şi JERRY

Conducerea ziarului „Adevărul“ se confruntă în aceste zile cu o situaţie nedorită faţă de abonaţii săi, situaţie de care nu se dezice şi pentru care depune eforturi în a duce la bun sfârşit promisiunea.

În încercarea de a-şi respecta promisiunea faţă de abonaţi, astfel încât aceştia să intre cât mai repede posibil în posesia colecţiilor de filme pe DVD comandate, trustul noastru de presă a apelat la serviciile Smart Service Solutions, companie de prestări servicii, care la rândul ei a apelat la firma de curierat Aktif Ileti.

Livrările programate au ajuns la firma de curierat Aktif Ileti în perioada 17 - 22 decembrie, conform planificărilor stabilite cu partenerul nostru, certificate de procesele verbale întocmite şi conform termenelor asumate de părţile implicate.

Din păcate, în aceeaşi perioadă de timp (17-22 decembrie), condiţiile meteorologice au făcut imposibil accesul în multe zone ale ţării, rămase înzăpezite pentru câteva zile. „Adevărul" a cerut partenerilor să-şi ia toate măsurile de siguranţă pentru ca livrările să fie efectuate la timp sau, în cel mai rău caz, să aibă întârzieri cât mai mici.

Drept răspuns, firma Aktif Ileti ne-a dat asigurări repetate că va depăşi cu brio situaţia, încheind livrările în 28, apoi în 29 decembrie.

Realitatea următoarelor zile a demonstrat că Aktif Ileti nu şi-a îndeplinit obligaţiile ce-i reveneau, reuşind să înregistreze mari întârzieri până şi la livrările efectuate la nivelul Bucureştiului, aceasta în ciuda mesajelor repetate şi insistente pe această temă din partea „Adevărul".

În aceste condiţii, trustul Adevărul înţelege să ia măsurile ce se impun în acest caz şi renunţă la colaborarea cu aceşti parteneri, incapabili de a respecta şi de a asigura termenele asumate şi serviciile moderne pe care le-a invocat la ora startului colaborării cu compania noastră de presă.

Mai mult, „Adevărul" face şi precizarea că Smart Service Solutions a schimbat fără acordul său partenerul de transport agreat bilateral.

Pe această cale, conducerea ziarului „Adevărul" anunţă că a decis schimbarea partenerilor săi, studiind inclusiv măsurile legale care se pot lua şi îşi asigură abonaţii că-şi vor primi în cel mai scurt timp colecţiile preferate.  

Ne cerem scuze pentru situaţia creată şi asigurăm toţi abonaţii noştri că punem mai presus de orice interes respectarea promisiunilor către abonaţii şi cititorii săi. (Conducerea ziarului „Adevărul")

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite