Accidentul feroviar de la Roșiori. Primele date din anchetă: mecanicul trenului de călători nu a frânat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Accidentul feroviar de pe 13 martie, de la Roșiori, unde trenul de călători IR 1822 a lovit în plin un tren de marfă încărcat cu mașini a avut loc din cauza mecanicului primei garnituri care efectiv nu a frânat, scrie Club Feroviar, citând documente din ancheta internă derulată de CFR Călători.

Accidentul de tren din Teleorman
Accidentul de tren din Teleorman

„La trecerea peste inductorul activ de 2000 Hz de la semnalul de intrare în stația Roșiori Nord a fost acționat butonul DEPĂȘIRE ORDONATĂ timp de 10 secunde, motiv pentru care nu s-a produs frânarea de urgență a trenului, neînregistrându-se golirea conductei generale de aer. După trecerea trenului de semnalul de intrare al stației Roșiori Nord (care ordona OPRIREA) trenul circulă cu viteze cuprinse între 52 km/h și 50 km/h o distanță de aproximativ 192 de metri. În continuare, de la 50 km/h, viteza trenului scade la zero într-o distanță de 117 metri, se menționează în document, adică garnitura se oprește. După trecerea trenului de semnalul de intrare în stația Roșiori Nord nu se înregistrează nicio golire a conductei generale de aer a trenului. Mai pe românește, mecanicul nu a frânat, iar trenul de călători s-a oprit ca urmare a impactului cu marfarul”, arată publicația citată.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite