Lovitură dură pentru supermarketuri. Gigantul german Metro vrea să deschidă 300 de magazine de cartier în Moldova

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Metro Cash&Carry este cea mai mare companie de retail din Moldova. FOTO Adevărul
Metro Cash&Carry este cea mai mare companie de retail din Moldova. FOTO Adevărul

Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător pe piaţa en-gros din ţara noastră, a lansat franciza Odido pentru magazinele tradiţionale de cartier. Decizia ar putea afecta afacerile reţelelor de supermarketuri

După ce anul trecut nu a reuşit să obţină drepturi exclusive în comerţul angro din Republica Moldova, cel mai mare jucător din comerţ, a venit cu un program de franciză pentru magazinele din comerţul tradiţional, atacând astfel o piaţă pe care activează mii de jucă­tori, cu afaceri anuale de circa 40 miliarde de lei.

Programul prevede transformarea magazinelor de cartier, afectate de concurenta supermaketurilor, într-o afacere de succes, Metro Moldova oferind băcăniilor consultanţa necesară, suportul logistic dar şi posibilitatea de a-şi dezvolta afacerea în cadrul unui brand internaţional de succes.
La momentul actual, reţeaua Odido în Moldova cuprinde 14 magazine, iar în perspectivă Metro intenţionează să o extindă la 300 de magazine.

Curios este că modelul Odido a fost preluat din Polonia, în timp ce în România reţeaua de magazine de cartier a grupului Metro s-a dezvoltat sub brandul La Doi Paşi.

Compania Metro face legea în Parlamentul Moldovei

Republica Moldova

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite