88 de companii moldoveneşti au fost premiate la Marca Comercială a anului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
moldexpo

Aproape 90 de companii din Moldova au fost premiate cu premiul Mercurul de Aur şi cu medalii de aur, argint şi bronz, la cea dea a XI-a ediţie a concursului Marca Comercială a anului, organizată de către Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) şi AGEPI în cadrul expoziţiei „Fabricat în Moldova”.

Nominalizările concursului au fost făcute în funcţie de ratingului mărcii stabilit de consumatori. Conform criteriilor de profesionalism, juriul apreciază pe cât de eficient au fost selectate instrumentele de marketing, dacă a fost realizat scopul campaniei de marketing şi cât de impunătoare sunt rezultatele, relevă IPN.

La concurs au fost selectate 150 de proiecte de mărci comerciale. Acestea au concurat în cadrul a nouă secţiun: Reputaţie şi încredere; Patrimoniul Republicii; Aprecierea consumatorului; Debutul anului; Export; Inter; Rebranding de succes; Favoritul anului şi Marca responsabilă social.

Preşedintele CCI, Gheorghe Cucu, a declarat că marca este importantă în bătălia care se duce pe piaţă şi poartă greul unei concurenţe acerbe şi complicate. Şefa AGEPI, Lilia Bolocan, a menţionat că brandul trebuie să fie un instrument de marketing a produselor naţionale.

Prezent la eveniment, preşedintele Parlamentului, Igor Corman, a declarat că produsele naţionale de calitate trebuie să fie cunoscute de către toţi cetăţenii, iar oamenii care depun eforturi pentru aceste produse trebuie să fie apreciaţi. „Toate eforturile pe care le depunem sunt orientate să dezvolte şi să modernizeze ţara”, a menţionat şeful legislativului. Igor Corman a menţionat şi Acordul de liber schimb cu UE care va facilita accesul pe piaţă, va da posibilitate producătorilor să devină mai competitivi, iar produsele să fie de calitate.

   

În 2013, 82 de întreprinderi au fost premiate la Marca Comercială a anului.
 

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite