Video Prins în flagrant. Comportamentul sfidător al unui curier care livra în batjocură coletele unui client
0Șoferul unei firme de curierat a fost surprins aruncând pachetele fragile ale unui client peste poarta acestuia, lăsându-le deteriorate. Incidentul a avut loc pe 9 septembrie, iar clienta a depus o plângere oficială, solicitând măsuri pentru prevenirea unor astfel de situații în viitor.
Steph McIntosh, în vârstă de 33 de ani, a fost șocată când a descoperit două cutii mari de carton – care conțineau figurine fragile – aruncate pe drum, pe 9 septembrie, relatează The New York Post.
Ea se uita la televizor când telefonul a sunat, dar nu a răspuns, gândindu-se că este un apel de tip fraudulos.
Ulterior, ea a observat cele două cutii pe drum și a realizat că era vorba de o livrare, însă când a verificat filmările de pe camerele de supraveghere, a fost șocată să descopere că șoferul le aruncase peste poartă.
Steph, consilier de afaceri din St Austell, Cornwall, a spus: „Cumpărăm lucruri în cantități mari pentru afacerea noastră și le vindem ulterior. Una dintre livrări era compusă din figurine și câteva dintre ele s-au deteriorat – ceea ce ar fi putut fi mult mai grav.”
Steph a revizuit filmarea și a văzut cum șoferul apasă butonul de la poartă, dar susține că nu a primit nicio notificare. Se aștepta ca șoferul să lase cutiile în fața ușii sau chiar lângă poartă, în cazul în care nu ar fi putut răspunde la ușă.
Steph a fost apoi șocată să descopere că șoferul a aruncat cele două cutii peste poarta de 1,80 m – lăsându-le șifonate și rupte, și a depus o plângere oficială la Yodel, firma de livrare la care era angajat șoferul.
Ea a spus: „Îmi place să colecționez globuri de zăpadă și dacă ar fi fost aruncate așa, m-aș fi supărat foarte tare. Am făcut p plângere online și am vrut să primesc asigurări că nu se va mai întâmpla niciodată. Nu mi-au permis să trimit o plângere oficială. Îmi pot imagina că sunt copleșiți de plângeri dacă așa operează șoferii lor.
De asemenea, colaborez cu compania de la care am achiziționat produsele, care se ocupă direct cu Yodel pentru a-și recupera banii și a mă putea rambursa.”
Un purtător de cuvânt Yodel a spus: „Livrarea în siguranță a pachetelor noastre este prioritatea noastră principală, iar majoritatea covârșitoare a pachetelor noastre sunt livrate corect din prima încercare. Ne pare rău că experiența doamnei McIntosh nu a îndeplinit standardele înalte la care aspirăm și luăm măsuri adecvate pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla.”