Ce alimente n-ar trebui să-ţi lipsească de sărbători

0
0
Ciupercile, migdalele, nucile, fisticul, avocado sunt indicate pentru meniul din zilele de sărbătoare care se apropie.
Ciupercile, migdalele, nucile, fisticul, avocado sunt indicate pentru meniul din zilele de sărbătoare care se apropie.

Sărbătorile de iarnă pe lângă bucuria regăsirii persoanelor dragi, vin la pachet şi cu o mare neplăcere şi anume indigestia sau chiar balonarea. Află cum să le eviţi din cele ce urmează!

Masa de sărbători este bogată, şi ai alături oameni dragi ţie alături de care pierzi cu uşurinţă numărul caloriilor sau al paharelor de vin.

Însă chiar şi aşa ar trebui să ai grijă ca la îndemână să fie şi produsele care te pot ajuta să combaţi efectele nedorite ale mesei mult prea îmbelşugate.

Printre aceste alimente cu super puteri regăsindu-se mărarul, coriandrul, feniculul, chimenul, leuşteanul, ghimbirul, ananasul, pătrunjelul şi nu în ultimul rând iaurturile. Acestae din urmă fiind cea mai bună sursă de probiotice, adică acele bacterii bune care au grijă de flora intestinală, stimulează digestia şi te scapă de flatulenţă.

Consumă alimente bogate în potasiu

Alimentele bogate în potasiu sunt ideale pentru silueta ta şi mai ales acum când masa va fi plină de bucate de toate tipurile. Potasiul este responsabil cu eliminarea cantităţii prea mari de sodiu din organism, deci în felul acesta va combate senzaţia de balonare.

Deci, nu ar trebui să îţi lipsească de pe masa de sărbători super alimentele precum bananele, pepenele galben, mango, spanacul, ciupercile, migdalele, nucile, fisticul, avocado, seminţele de dovleac sau floarea soarelui, peştele, roşiile şi bineînţeles sparanghelul.

Află pe Clicksanatate.ro ce alte alimente să pui pe lista de cumpărături pentru Sărbători!

Cum să ai parte de relaxare iarna asta

Ai suferit un infarct? Ai grijă de inima ta!

Mai multe - Viață sănătoasă

Ultimele știri

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite