Turişti ciudaţi, plângeri bizare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Turişti ciudaţi, plângeri bizare
Turişti ciudaţi, plângeri bizare

O agenţie de turism online a dezvăluit cele mai trăsnite reclamaţii pe care le-a primit de la clienţi în ultimul an. Vremea prea caldă, băuturile alcoolice prea tari şi îngheţata care se topeşte prea repede se află în topul celor mai bizare nemulţumiri exprimate de clienţii agenţiei.

Turiştii britanici au avut de-a face în vacanţă cu tot felul de probleme, considerate de cei mai mulţi dintre noi cel puţin ciudate, potrivit studiului publicat de agenţia online.

De exemplu, membrii unei familii au fost total nemulţumiţi de faptul că atunci când au ajuns în Portugalia vremea era prea călduroasă şi din această cauză au transpirat în hainele pe care şi le-au luat cu ei. Un alt turist s-a declarat deranjat de faptul că foarte mulţi dintre pasagerii din avion aveau valize mari, negre, iar el a fost nevoit să piardă zeci de minute pentru a-şi identifica propriul bagaj care arăta la fel.

După ce a descoperit că şamponul i s-a scurs în bagaj în timpul zborului, o turistă s-a plâns de faptul că hotelul unde stătuse le oferea clienţilor produse cosmetice, fără să-i atenţioneze asupra unor asemenea accidente previzibile.

Prea multe distracţii

O altă femeie a scris în plângere că a fost total dezamăgită de călătoria ei cu avionul din cauză că, tot drumul, cerul a fost acoperit cu nori, împiedicând-o să admire priveliştea. Un cuplu a fost nemulţumit de faptul că hotelul oferea atât de multe oportunităţi de distracţie pentru copii, încât cei mici nu au mai vrut să-şi petreacă timpul cu părinţii lor. Alţi turişti au fost total deranjaţi din cauză că băuturile şi cocktailurile oferite după prânz conţineau prea mult alcool, iar după-amiază se simţeau prea obosiţi.

„Oricât am vrea să prevenim orice problemă cu care se confruntă turiştii, băuturile prea tari, îngheţata topită sau avioanele care zboară prea sus sunt lucruri pe care nu le putem controla“, a spus un reprezentant al agenţiei pentru sunshine.co.uk.

Topul nemulţumirilor

Cotidianul „The Daily Telegraph“ a alcătuit un top al plângerilor ciudate.

Un turist în Africa a declarat că, din cauză că a văzut un elefant, luna sa de miere a fost total distrusă. Bărbatul s-a simţit inferior la vederea animalului.

O femeie a chemat poliţia, plângându-se că a fost încuiată în cameră de personalul hotelului. În realitate, ea a uitat semnul „Nu deranjaţi“ pe clanţă.

Un alt turist s-a plâns din cauză că plaja avea prea mult nisip.

Vezi aici :

Top 20 plângeri ciudate ale turiştilor britanici


1. Un  turist în Africa a declarat că, din cauză că a văzut un elefant, luna sa de miere a fost total distrusă. Bărbatul s-a simţit inferior la vederea animalului.
2. O femeie a chemat poliţia, plângându-se că a fost încuiată în cameră de personalul hotelului. În realitate, ea a uitat semnul „Nu deranjaţi“ pe clanţa uşii.
3. Un turist s-a plâns din cauză că plaja avea prea mult nisip.
4. Un turist cazat la Novotel, în Austria, a fost nemulţumit de faptul că supa era prea densă şi prea vâscoasă.
5. "Toplessul pe plajă ar trebui interzis“, a scris o clientă în plângere. Ea a fost deranjată că soţul său a fost ocupat toată ziua să admire sânii doamnelor.
6. "Am cumpărat o pereche de ochelari Ray-Ban de la un vânzător de pe stradă ca să putem să ne dăm seama dacă sunt falşi", se precizează în altă plângere.
7. Alţi turişti s-au plâns de faptul că nu au fost atenţionaţi că sunt peşti în mare.
8. "Ne-a luat nouă ore să zburăm din Jamaica în Anglia".
9. "Eu şi logodnicul meu am rezervat o cameră cu două paturi, dar ne-au dat o cameră matrimonială. Acum ar trebui să fiţi traşi la răspundere pentru faptul că sunt însărcinată. Dacă primeam camera pe care am cerut-o, acest lucru nu s-ar fi întâmplat“.
10. Un cuplu s-a plâns de faptul că apartamentul lor cu o cameră era mai mic decât cel al prietenilor lor, cu trei camere.
11. "Pe broşură se preciza: «hotel fără coafeze».Noi am făcut cursuri de coafură, avem voie să ne cazăm?“.
12. "Erau prea mulţi spanioli. Recepţionerul vorbea spaniolă, mâncarea era cu specific spaniol“, au reclamat nişte turişti proaspăt întorşi din Spania.
13. Alţi turişti au fost nemulţumiţi din cauză că nisipul nu era la fel de galben ca în broşură.
14. Un cuplu s-a plâns că a trebuit să stea la coadă afară, fără aer condiţionat.
15. "Este datoria voastră ca agenţie să ne atenţionaţi în privinţa turiştilor zgomotoşi şi indisciplinaţi“.
16. Un turist a fost nemulţumit din cauză că a fost muşcat de un ţânţar.
17. "Ar fi trebuit să se specifice în ofertă că la magazinele din zonă nu găsim biscuiţii noştri preferaţi, crocanţi“.
18. Faptul că magazinele dintr-o zonă turistică închid după-amiaza a fost o altă plângere depusă la o agenţie.
19. "În vacanţa petrecută în Goa(India) am fost dezamăgită din cauză că toate restaurantele aveau în meniu curry. Nu-mi place mâncarea picantă“.
20. "Am rezervat locuri pentru o excursie la un parc acvatic, dar reprezentanţii agenţiei nu ne-au spus să ne luăm costumele de baie la noi“.

Stil de viață

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite