Vânătoarea de hoţi: Facebook crede că poate să oprească furtul de video

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook (încă) are o problemă cu piratarea de videoclipuri, pentru că n-are un sistem la fel de bun ca YouTube pentru a opri asta. Acum susţine că are un plan.

Facebook a încercat, odată cu investiţia mai mare în video, să concureze cu YouTube. Însă acolo unde Google a oferit suport 4K, 60 fps şi un sistem bun de identificare a conţinutului furat, Facebook n-a făcut decât să reducă rezoluţia videoclipurilor şi să „omită“ că ar trebui să oprească furtul de conţinut. Acum, că a ajuns la o popularitate rezonabilă, promite că se va ocupa şi de problema asta. 

Administratorii paginilor vor avea acces la noi instrumente, care pot să împiedice alte pagini să câştige bani de pe urma conţinutului furat, veniturile din reclame fiind redirecţionate către creatorul original. Noul sistem automat funcţionează într-un mod similar cu Content ID de pe YouTube, în sensul că un creator poate marca materialul pe care îl urcă pe serverele Facebook, iar de aici totul este automatizat. Pot fi definite reguli care să împiedice încărcarea pe altă pagină sau care doar să împiedice monetizarea conţinutului.

Totodată, introduce reclame şi locuri flexibile în care să fie afişate, dar de reţinut aici că videoclipurile trebuie să aibă o anumită durată minimă şi să apară la 20 de secunde după pornirea clipului. Desigur, Facebook primeşte 55% din veniturile unei reclame, în timp ce creatorul conţinutului ia restul. Totuşi, nu va fi un sistem atât de flexibil precum la Instant Articles, dar este un pas către monetizare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite